„Harley-Davidson“ jubiliejaus proga atnaujino „Softail“ modelių gamą

Švęsdami savo 115-ąjį jubiliejų „Harley-Davidson“ pradėjo tikrą modifikuojamų motociklų revoliuciją. Kompanija pristatė aštuonis naujus modelius, kurie tarpusavyje jungia greitų „Dyna“ motociklų charakterį ir „Softail“ linijos motociklų išvaizdą.

„Harley-Davidson“ skelbia, kad dėl naujo rėmo „Softail“ modeliai bus sportiškesni ir patogesni vairuotojui. <br>Gamintojo nuotr.
„Harley-Davidson“ skelbia, kad dėl naujo rėmo „Softail“ modeliai bus sportiškesni ir patogesni vairuotojui. <br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 24, 2017, 2:58 PM, atnaujinta Aug 24, 2017, 3:19 PM

Jie buvo sukurti pasitelkiant didžiausią produktų vystymo programą kompanijos istorijoje.

Naujieji motociklai turės tvirtesnį ir gerokai lengvesnį rėmą, kuris buvo sukurtas tam, kad atlaikytų didelį naujojo „Milwaukee-Eight“ variklio sukimo momentą.

2018 metų „Softail“ modeliuose priekyje sumontuoti modernūs dvigubų vožtuvų amortizatoriai, o gale paslėptas viengubas reguliuojamas amortizatorius. Gamintojas skelbia, kad lėl šių pakeitimų motociklai yra greitesni, lengvesni ir geriau valdomi nei iki šiol gaminti „Big Twin“ modeliai.

Moderniai interpretuojant „Harley-Davidson“ istoriją, autentiškumą ir stiliaus DNR buvo siekiama, kad „Softail“ išsiskirtų nauju dizainu. Pirkėjai kartu su nauju stiliumi, komfortu ir galia gaus daugiau galimybių personalizuoti savo motociklus.

Naujos kartos rėmas ir pakaba

Dėl lengvesnio ir standesnio rėmo naujasis „Softail“ turėtų suteikti didesnį važiavimo malonumą. Motociklo išvaizda išliko klasikinė.

Naujoji važiuoklė daugeliui modelių, lyginant su ankstesniais, leido pasiekti geresnį pasvirimo kampą, aštresnį pasukamumą, greitesnį įsibėgėjimą, kontrolę ir lengvesnį atkėlimą nuo kojelės.

Naujas standus anglies pluošto ir plieno vamzdžių rėmas yra 2018 metų „Softail“ modelio važiuoklės sudedamoji dalis.

Pats rėmas yra 65 proc. standesnis nei ankstesniuose „Softail“ modeliuose. Taip pat dizaineriai atsisakė kompleksiškumo, todėl konstrukcijoje 50 proc. mažiau komponentų ir 22 proc. mažiau virinimo siūlių.

Čia montuojamos unikalios galinės šakės. Vienos siauroms, kitos – plačioms padangoms.

Pirmosios yra 5,89 kilogramų (15 proc.), o antrosios – 8,16 kilogramų (20 proc.) lengvesnės. Galinės šakės judesiai perduodami į po sėdyne esantį viengubą amortizatorių. Taip motociklas išlaiko klasikinį siluetą.

Naujoji priekinė pakaba pirmąkart buvo pristatyta 2018 metų „Softail“ modelių serijoje.

Gamintojo teigimu, priekinių amortizatorių slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą. Amortizatorių eiga yra 130 milimetrų, o jie sureguliuoti taip, kad tiktų tiek komfortiškam, tiek azartiškam pasivažinėjimui.

Viengubas galinis amortizatorius leido išlaikyti pažįstamą išvaizdą, o pagerinta rėmo geometrija važiavimo metu užtikrina sukibimą ir kontrolę. Reguliuojamas amortizatorius leidžia pasirinkti pakabos kietumą pagal keleivio komfortą ir norimą valdomumą.

Visi nauji „Softail“ modeliai yra bent 17 kilogramų lengvesni nei anksčiau, todėl pagerėjo galios ir masės santykis.

Dabar motociklai įsibėgėja greičiau, stabdo geriau ir yra dinamiškesni posūkiuose. Kai kurie modeliai turi specialiai sukurtas padangas, kurios optimizuotos naujai „Softail“ pakabai.

Sėdynei buvo suteiktas naujas dizainas ir medžiagos, todėl jos dabar bus patogesnės daugumai motociklininkų.

Nauja jėgainė ir du jos pasirinkimai

Visi 2018 metų „Softai“ modeliai apginkluoti vienais galingiausių variklių „Big Twin“ istorijoje – „Milaukee-Eight“ 107 ir 114 V formos varikliais.

Jie sukonstruoti taip, kad išsaugotų skiriamuoju bruožu tapusį 45 laipsnių kampą tarp cilindrų, masyvią variklio galvą ir velenėlį, kuris telpa siauroje variklio apačioje.

„Harley-Davidson“ teigimu, nauji rėmo tvirtinimo taškai užtikrina, kad variklis stovės tvirtai, o važiuoklė išlaikys standumą.

Motocikluose montuojami „Milwaukee-Eight“ varikliai turi dvigubą balansavimo sistemą, kuri sumažina variklio vibraciją, bet išlaiko „Harley-Davidson“ būdingą garsą.

Variklį galima rinktis iš dviejų darbinių tūrių – 1745 arba 1868 kubinių centimetrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.