Naujasis „Leaf“ bus pirmasis japonų gamintojo automobilis Europoje aprūpintas pagalbine „e-Pedal“ sistema. Jis leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą.
Siekiant, kad naujasis modelis būtų aptakesnis ir šiuolaikiškesnis buvo atnaujintas išorės ir vidaus dizainas.
Nuvažiuoja daugiau, bet ne tiek, kiek kiti
Visgi svarbiausia naujiena ta, kad vienu įkrovimu jis teoriškai galės nuvažiuoti 378 kilometrų atstumą.
Tokias galimybes jam suteiks nauja 40 kilovatvalandžių talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kilovatų (maždaug 150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis sieks 145 km/val.
Toks nuvažiuojamas atstumas - didesnis už pirmosios kartos „Leaf“, tačiau vairuotojai greitai pastebėjo, kad šiais laikais dauguma naujų elekrtomobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
Tiesa, spėjama, kad „Leaf“ bus pigesnis už konkurentus, taigi kaina gali kompensuoti mažesnę baterijos talpą. Bet tiksli kaina dar neskelbiama.
Pasirodys kitais metais
Gamintojas skelbia, kad Europoje prekyba naujuoju „Leaf“ prasidės 2018 metais.
Naujasis „Nissan Leaf“ galės įveikti ilgesnius nuotolius, turi autonominiam važiavimui skirtas sistemas. Tarp jų bus parkavimo sistema „ProPilot Park“ arba technologija supaprastinanti elektromobilio valdymą – „e-Pedal“.
Gamintojas tikisi, kad naujajame modelyje pritaikytos inovacijos padės kompanijai sustiprinti pozicijas elektromobilių rinkoje bei plėsti savo įtaką pasaulinėse rinkose. Jo kertinės stipriosios savybės turėtų būti įkūnytos ateities „Nissan“ modeliuose.
„Nissan“ išmanaus mobilumo programa yra bendrovės vizija naujai apibrėžti vairavimo ateitį, kurioje automobilis bus šis tas daugiau, nei tiesiog transporto rūšis.
Ji išreiškia viziją, kaip ateityje automobilis bus varomas, valdomas ir integruojamas į visuomenę.
Patobulintas elektrinis jėgos agregatas turės unikalią galimybę aprūpinti energija pastatus, prie kurių jis bus prijungtas.