Automobilio salone tvyro specialiai sukurta minimalistinė atmosfera. Čia apdailos kokybė derinama su nauja valdymo koncepcija. Panaudojus tamsaus skydelio technologiją, du centriniai lietimui jautrūs ekranai buvo integruoti į juodos spalvos skydelio apdailą.
Iki 60 km/val. – be vairuotojo
Ekrane pasirinkdamas norimą funkciją vairuotojas girdi garsu palydimą patvirtinimą. „Audi“ tikina, kad apjungus garsinius ir jutiminius potyrius su įprastais lietimo gestais, tokiais kaip perbraukimas, naująja sistema galima naudotis intuityviai ir greitai.
A8 turi daugiau kaip 40 vairuotojo pagalbinių sistemų. Važiavimo spūstyje pagalbininkas greitkeliuose ir keliuose, kuriuose priešpriešinis eismas atskirtas pertvara, perims automobilio valdymą važiuojant iki 60 km/val. greičiu.
Nuo 2018 metų „Audi“ automobiliuose palaipsniui bus diegiama vis daugiau savavaldžio važiavimo funkcijų, tokių kaip automatinis statymas aikštelėse ir garažuose, taip pat savavaldis važiavimas spūstyse – visa tai priklausys nuo konkrečioje šalyje galiojančių įstatymų.
Važiuojant savavaldžiu režimu, į centrinį vairuotojo ekraną bus perduodamas aplinkos vaizdas, sudarytas iš gaunamų jutiklių signalų. Be to, „Audi“ automobiliuose be radarų, priekinės kameros ir ultragarsinių jutiklių bus naudojamas ir lazerinis skeneris.
Siūlo du variklius
Debiuto pradžioje naująjį „Audi A8“ flagmaną bus galima rinktis su dviem skirtingais V6 turbininiais varikliais – 3 litrų TDI arba TFSI motoru. Visi modeliai turės „quattro“ keturių varančiųjų ratų pavarą.
2967 kubinių centimetrų darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 286 AG ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį A8 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundes. Gamintojo skelbiamos vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia nuo 5,8 l/100 km.
Benzininis tiesioginio įpurškimo motoras pasiekia 340 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą, leidžiantį nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundes, o A8 L – per 5,7 sekundes. Šio modelio degalų sąnaudos siekia nuo 7,8 l/100 km.
Abu varikliai turi starterį-generatorių, kuris yra pagrindinis 48 voltų automobilio elektros sistemos elementas.
Dalinės hibridinės technologijos leidžia automobiliui riedėti išjungtu varikliu ir nepastebimai užvesti variklį. Taip pat ši sistema pasižymi itin didelėmis „Start-Stop“ sistemos galimybėmis. „Audi“ duomenimis, abi šios technologijos 100 kilometrų leidžia sutaupyti iki 0,7 litro degalų.
Pirkėjai naująjį flagmaną nuo spalio 5 dienos jau gali užsakyti „Audi“ centruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. „Audi A8“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 86 700 eurų. Pirmuosius pirkėjus automobiliai pasieks dar kitų metų pradžioje.