Šešis cilindrus ir du turbokompresorius turintis trijų litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 370 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą diapazone nuo 1 750 iki 5 000 aps./min.
Nuo 0 iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per 4,5 sekundės. – viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei „911 Carrera“. Toks patobulinimas pasiektas dėl mechaninės transmisijos su trumpesniais pavarų perjungimo santykiais bei mechaniškai blokuojamo diferencialo.
200 km/val. ribą šis modelis pasieka vos per 15,1 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 290 km/val.
„T“ raidė reiškia „Touring“, tad „911 Carrera T“ turi daugiau įrangos nei „911 Carrera“: šio modelio prošvaisa yra 20 milimetrų žemesnė, o standartinėje jo komplektacijoje yra sportinė pakaba, trumpesnė pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais bei sėdynių intarpais.
Papildomos įrangos sąraše – vairuojamų galinių ratų sistema.
Galinis ir šoniniai automobilio stiklai yra pagaminti iš lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoje tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos.
Garso izoliacijos medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o multimedijos sistemos išvis galima atsisakyti. To rezultatas – nepakrautas „911 Carrera T“ sveria 1 425 kilogramus.
Dvi sėdynes turintis modelis sveria 20 kilogramų mažiau nei „Carrera“ su tokia pačia įranga.
„911 Carrera T“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai atkeliaus 2018-ųjų sausį. Automobilio kaina – nuo 109 143 eurų su PVM.