„Porsche“ gamoje – naujas modelis entuziastams

Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T koncepciją. Vairavimo malonumą turėtų užtikrinti mažesnis svoris, trumpi mechaninės dėžės pavarų perdavimo santykiai ir galiniai varomi ratai su mechaniškai blokuojamu diferencialu.

„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche 911 Carrera T“ siūlo lengvesnį kėbulą, žemesnę sportinę pakabą ir mechaninę pavarų dėžę.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 24, 2017, 5:19 PM

Šešis cilindrus ir du turbokompresorius turintis trijų litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 370 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą diapazone nuo 1 750 iki 5 000 aps./min.

Nuo 0 iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per 4,5 sekundės. – viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei „911 Carrera“. Toks patobulinimas pasiektas dėl mechaninės transmisijos su trumpesniais pavarų perjungimo santykiais bei mechaniškai blokuojamo diferencialo.

200 km/val. ribą šis modelis pasieka vos per 15,1 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 290 km/val.

„T“ raidė reiškia „Touring“, tad „911 Carrera T“ turi daugiau įrangos nei „911 Carrera“: šio modelio prošvaisa yra 20 milimetrų žemesnė, o standartinėje jo komplektacijoje yra sportinė pakaba, trumpesnė pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais bei sėdynių intarpais.

Papildomos įrangos sąraše – vairuojamų galinių ratų sistema.

Galinis ir šoniniai automobilio stiklai yra pagaminti iš lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoje tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos.

Garso izoliacijos medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o multimedijos sistemos išvis galima atsisakyti. To rezultatas – nepakrautas „911 Carrera T“ sveria 1 425 kilogramus.

Dvi sėdynes turintis modelis sveria 20 kilogramų mažiau nei „Carrera“ su tokia pačia įranga.

„911 Carrera T“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai atkeliaus 2018-ųjų sausį. Automobilio kaina – nuo 109 143 eurų su PVM.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kada JAV ginklai pasieks Ukrainą?