Rusiški superautomobiliai grįš į gatves – „Marussia“ ruošiama atgimimui

Novosibirsko verslininkai nupirko visus buvusios Nikolajaus Fomenko kompanijos „Marussia“ superautomobilius ir ketina atnaujinti jų gamybą.

Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Nikolajus Fomenko viename iš pirmųjų savo buvusios kompanijos „Marussia“ pagamintų superautomobilių.<br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Nikolajus Fomenko viename iš pirmųjų savo buvusios kompanijos „Marussia“ pagamintų superautomobilių.<br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Novosibirsko verslininkai iš pradžių restauruos įsigytus senus „Marussia“ superautomobilius, o vėliau imsis ir gamybos. <br>Ria Novosti/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Nov 29, 2017, 6:54 PM

Į Vakarų Sibiro lygumos pietryčiuose įsikūrusį miestą buvo atvežti šeši garsieji automobiliai. Po „Marussia Motors“ bankroto jie tiesiog stovėjo apleisti.

Iš pradžių rengiamasi patikrinti, ar visi jų mazgai veikia, o vėliau restauruoti kiekvieno modelio interjerą ir perdažyti kėbulą.

Restauruos pamirštus modelius

Pramogų verslo atstovas, muzikantas ir buvęs lenktynininkas N. Fomenko su „Marussia“ prekės ženklu ketino atsiriekti dalį superautomobilių rinkos. Tačiau planas neišdegė ir 2014 metais kompanija bankrutavo, o visas jos turtas buvo parduotas.

Kaip skelbia portalas news.ngs.ru, verslininkai nusprendė nupirkti visus likusius „Marussia“ superautomobilius ir prikelti juos naujam gyvenimui.

Novosibirsko kompanijos „VIP-Service“ atstovai neatskleidė, kiek jiems kainavo šie automobiliai. Visgi yra žinoma, kad geros būklės egzotiškos transporto priemonės kaina siekia 260 tūkst. eurų.

„B1 ir B2 modeliai, kuriuos turime, puikiai važiuoja. Dar vieną B1 kabrioletą reikia užbaigti, o B3 prototipas – kol kas tik rėmas be mazgų. F2 visureigis gali važiuoti, tačiau jam prireiks rimto remonto.

Visi šie automobiliai pagaminti 2013 – 2014 metais, o pastaruosius dvejus metus tiesiog stovėjo garaže.

Tiesiog reikia sutvarkyti – po to, kai buvo apleisti dabar jie reikalauja dėmesio“, - rusų žurnalistams sakė „VIP-Service“ vadovas Aleksandras Serdcevas.

Nori atnaujinti gamybą

Jis taip pat pastebėjo, kad visi išvardinti „Marussia“  superautomobiliai formaliai laikomi prototipais, todėl negali važinėti bendrojo naudojimo keliais. Todėl jiems ir kilo idėja po visapusiško remonto pakeisti jų statusą.

„Reikės gauti NAMI išduodamą transporto priemonės atitikties sertifikatą. Tačiau tai tik po visų atliktų darbų, kuriems ties vienu automobiliu užtruksime 6-7 mėnesiu“, - komentavo A. Serdcevas.

Konstrukcijos principus „Marussia“ inžinieriai nusižiūrinėjo nuo „Ferrari“, o visi automobiliai buvo surenkami rankomis.

Superautomobiliuose buvo montuojamas 420 AG variklis, kuris leido nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 4 sekundes.

Po restauracijos automobiliai bus parduoti kolekcionieriams. Vėliau verslininkai žada pradėti derybas dėl teisės į „Marussia“ prekės ženklą. Jie nori gaminti juo pažymėtus naujus modelius.

A. Serdcevo teigimu, jau atsirado užsienietis investuotojas, kuris paremtų šį projektą. Nauji automobiliai būtų gaminami Rusijoje ir Italijoje. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.