Įspūdingas automobilis dabar parduodamas iš varžytinių, o jo pradinė kaina – vos 63 tūkst. 434 eurai. Tokių naudotų automobilių kainos Vokietijoje prasideda nuo maždaug 100 tūkst. eurų ir gali kilti iki 150 tūkst. ar dar daugiau.
Tiesa, per varžytines ši kaina gali kilti, arba, jei neatsiras pirkėjų, vėliau dar kristi.
Nauji tokie automobiliai savo laiku kainavo nuo apie 250 tūkst. eurų.
Domisi lietuvis ir užsienietis
Mašina demonstruojama Vilniuje, BRC naudotų automobilių ekspozicijoje, kur ją gali apžiūrėti potencialūs pirkėjai.
BRC pardavimo vadybininkas Benediktas Banys neslėpė, kad šiek tiek dėmesio „Ferrari 612 Scaglietti F1“ jau sulaukė – juo domėjosi vienas pirkėjas iš Lietuvos ir vienas iš užsienio.
Pasak pašnekovo, 10-ies metų amžiaus automobilio būklė yra be jokių trūkumų. „Mašina nuvažiavusi tik 12 tūkst. kilometrų, jos būklė ideali. Yra tik ratlankių oksidacijos požymių, bet tai natūralu“, – sakė B.Banys.
Išskirtiniu valstybiniu numeriu su trimis septynetais pažymėtas „Ferrari 612 Scaglietti F1“ netgi turi galiojančią techninę apžiūrą, juo galima važinėti iki šių metų spalio 10 dienos. Tiesa, prieš tai teks apsidrausti.
Gero gyvenimo simbolis
Įspūdingas automobilis varomas 5,75 litro darbo tūrio V12 formos 540 AG varikliu. Jis gali pasiekti maksimalų 320 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sekundės.
R.Baranausko automobilis turi automatinę pavarų dėžę ir yra pažymėtas specialiu ženklu, žyminčiu „Ferrari“ 60-ąjį jubiliejų.
Parduodamas „Ferrari 612 Scaglietti F1“ buvo pirktas Vokietijoje, pačioje 2007-ųjų metų pabaigoje, kai ekonomikos pakilimas prieš krizę buvo pasiekęs aukščiausią viršūnę.
Šis automobilis – vienas iš daugybės R.Baranausko turėtų galingų ir prabangių modelių. Ryškiausia „Snoro“ vadovų meilės automobiliams išraiška buvo tai, kad bankas buvo įsigijęs beveik trečdalį „Spyker Cars N.V.“ akcijų, kurias įsisiautėjus krizei pardavė.
2013-aisiais per aukcioną buvo parduoti du bene prabangiausi „Snoro“ kolekcijos automobiliai.
2008 metais pagamintas „Spyker CB Laviolette“ su 406 AG, 4,2 litro varikliu buvo nupirktas brangiau. Jo pradinę kainą, 80 tūkst. eurų, pirkėjai kilstelėjo iki 88 tūkst. eurų.
2009 metų „Spyker C8 Laviolette LM85“ su tokiu pat varikliu pirkėjas tik vieną kartą kėlė kainą. Už 75 tūkst. eurų siūlytos mašinos kaina pakilo tik iki 77 tūkst. eurų.
Abu automobiliai naujiems šeimininkams perleisti beveik nauji – oranžinės ir pilkos spalvos riboto leidimo „Spyker C8 Laviolette LM85“ nuvažiavęs 440 km, o tamsiai mėlynas „Spyker CB Laviolette“ – tik 160 km.
Ką tik išredėję iš gamyklos šie automobiliai kainavo gerokai brangiau. „CB Laviolette“ kaina prasidėjo nuo 240 tūkst. eurų, o „ C8 Laviolette LM85“ kainavo apie 193 tūkst. eurų.