Lietuvių meilę „Volkswagen“ ir „Audi“ tikrina dar dvi markės

„Audi“ importuotojui Lietuvoje ir Latvijoje ir „Volkswagen“ importuotojui Baltijos šalyse „Moller Baltic Import“ (MBI) 2017-ieji metai buvo rekordiniai. 

 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
 „Moller Baltic Import“ pažymėjo rekordinius metus.<br> Atstovų nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 13, 2018, 3:19 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 3:23 PM

Kompanija Baltijos šalių vairuotojams pardavė 10 tūkst. „Audi“, „Volkswagen“ keleivinių ir komercinių automobilių bei pasiekė geriausius metų rezultatus per visą istoriją. 

Formaliai Lietuvos naujų automobilių rinkoje lyderiauja „Fiat“, bet net ir atmetus šią gausiai reeksportuojamą markę šįmet „Volkswagen“ nepavyko išlaikyti lyderio pozicijos mūsų šalyje. 

Per metus buvo parduota 2925 „Volkswagen“, bet į pirmąją poziciją per plauką išsiveržė „Toyota“, pernai pasiūliusi pirkėjams didelių nuolaidų.

Tuo tarpu prabangių automobilių segmente „Audi“ taip pat žengia antra. Šių modelių parduota 507, o daugiau vairuotojų rinkosi tik BMW, kurių parduota 580.

Rekordiniai metai

Vis tik solidūs rezultatai „Moller Baltic Import“ sugeneravo 232 milijonų eurų apyvartą.

„2018-uosius pradedame žinodami, jog pastarieji metai buvo rekordiniai. Būdami rinkos lyderiai, siūlantys kokybišką, inovatyvią ir nepriekaištingą produkciją, „Moller Baltic Import“ didžiuojasi galėdami toliau stiprinti „Volkswagen“ ir „Audi“ prekės ženklus Baltijos šalyse. Nekantraujame pradėti naujus metus“, – sakė „Moller Baltic Import“ generalinė direktorė Ilze Grase-Kibilde.  

„Volkswagen“ prekės ženklui pastarieji metai buvo geriausi istorijoje tiek lokaliai, tiek globaliai. 

„Volkswagen“ pasiekė naują pasaulinį pardavimų rekordą – 6,23 mln. parduotų automobilių žymėjo 4,2 proc. augimą. Didžiausią įtaką pozityviems rezultatams turėjo Kinijos rinka, kurioje pasiekti aukščiausi vietos rezultatai – parduota daugiau negu 3 milijonai automobilių. 

Baltijos šalyse „Volkswagen“ savo pardavimus išaugino net 20 proc. – parduotas 6991 automobilis ir užsitikrinta 10,3 proc. rinkos dalies. Čia daugiausia įtakos turėjo pardavimai Lietuvoje – 2017-aisiais šalyje nupirkti 2925 automobiliai, prekės ženklo pardavimai išaugo 22,6 proc. 

Daugiausia Baltijos šalyse nupirkta „Tiguan“, „Passat“ ir „Golf“ modelių, jie sudarė 67 proc. visų pardavimų. 

„Volkswagen“ planuoja daugiau visureigių

Šįmet „Volkswagen“ koncentruojasi į SUV segmento plėtrą. 2018-ieji pradėti naujojo miesto krosoverio „T-Roc“ pristatymu rinkai sparčiai augančiame A0 segmente. 

Vasarą, po pasaulinės premjeros kovo 23-iąją Pekine, rinką pasieks naujasis prekės ženklo flagmanas „Touareg“. 

2018 m. pabaigoje „Volkswagen“ taip pat pristatys mažiausią SUV šeimos narį, kurį Baltijos šalių gyventojai galės įsigyti jau 2019-ųjų pradžioje. Taigi, sulig 2018-ųjų pabaiga, pirkėjams bus siūloma plačiausia „Volkswagen“ SUV pasiūla, susidedanti iš penkių skirtingų automobilių modelių. 

„Audi“ 2017-aisiais pardavė 1 878 100 automobilių ir taip pasiekė pasaulinį 0,6 proc. augimą lyginant su 2016-aisiais. 

Iš visų „Audi“ automobilių, Q modelių parduota net 685 000. Lietuvoje „Audi“ pardavimai pernai šoktelėjo 13,2 proc. – iš viso parduoti 502 automobiliai. Augimą Lietuvoje smarkiausiai lėmė didžiulė A6 modelio paklausa, išaugusi net 59,7 proc. 

Per artimiausius 18 mėnesių „Audi“ planuoja pristatyti daugiau negu 20 naujų modelių. 

Flagmanas – „Audi A8“ modelis – jau pristatytas, o „Audi A7“ pasirodys kovą. 

Naujasis „Audi A6“ modelis ir didžioji naujiena – didžiausias miesto visureigis „Audi Q8“ į Lietuvą atkeliaus 2018-ųjų viduryje. Antroje metų pusėje Baltijos šalis taip pat pasieks naujasis „Audi Q3“ ir „Audi A1“. 

O metų pabaigoje pasirodys naujasis elektrinis visureigis „Audi e-tron“, vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti 500 km.  

„Amarok“ sėkmė

2017-ųjų duomenys rodo, kad visame pasaulyje parduota beveik pusė milijono – 497 900 – komercinių „Volkswagen“ automobilių, o tai taip pat reiškia naują rekordą. Labiausiai išaugo „Caddy“, „T6“ ir „Amarok“ pardavimai. 

Didesnė „Amarok V6“ paklausa vyravo Lietuvoje (pardavimai išaugo 320 proc.) ir užėmė antrą vietą segmente. Lietuvoje 48 proc. daugiau parduota ir „Transporter B“, ir tai buvo didžiausias augimas. Antroje vietoje atsidūrė „T6“ su 243 parduotais automobiliais, pasiėmęs 19 proc. rinkos dalies. 

„VW LCV“ 2018-iesiems suplanavo kelis reikšmingus įvykius – į Lietuvą atkeliaus patobulinti „Caddy Family“, „Multivan Family“, „Caddy Profi“ ir „Transporter Profi“ automobiliai. 

Laukiama ir visiškai naujo „Crafter Profi“. Ypatingų modelių kolekciją papildys „Multivan Executive“. Universalaus darbui ir laisvalaikiui skirto „Amarok“ taip pat laukia pokyčiai – naujasis 258 AG (190 kw) variklis, paskui kurį seks nauja „Amarok Hunter“ serija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.