Ženevos automobilių parodoje „Honda“ pristatys naują visureigį CR-V

Ženevos automobilių parodoje „Honda“ ketina pristatyti naująjį penktos kartos Europoje surenkamą, visiškai naujo dizaino miesto CR-V versiją. 

 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
 Penktosios kartos „Honda CR-V".<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 28, 2018, 12:41 PM, atnaujinta Feb 28, 2018, 12:45 PM

Penktoji CR-V karta debiutavo dar 2016-ųjų spalį Detroito automobilių parodoje, o dabar, praėjus pusantrų metų, „Honda" pristato ir Europos rinkai pritaikytą modelio versiją.

Gamintojo teigimu, naujos kartos miesto visureigyje bus pagerintas interjeras ir daugiau vietos bei pirmą kartą bus galima pasirinkti septynias sėdimąsias vietas. 

Taip pat pakeista automobilio važiuoklė, kuri bus labiau pritaikyta komfortui ir važiavimui bekele.

Pasikeitė išvaizda

Visiškai naujas CR-V turi naują išorės dizainą, platesnes ir didesnes ratų arkas, ryškesnius kontūrus ant variklio gaubto ir galinės dalies, taip pat naujausią „Honda“ šeimos „veidą“ su charakteringais priekiniais žibintais.

Plonesni priekiniai statramsčiai, išformuoti priekiniai ir galiniai buferiai, iš apačios uždengtas variklis ir dugno forma padeda naujajam CR-V pasiekti aerodinaminį efektyvumą. Automobilyje taip pat sumontuota „Honda“ aktyvių priekinių grotelių sistema, mažinanti degalų sąnaudas.

Prietaisų skydelyje sumontuoti du 7 colių ekranai, o valdymo įtaisai išdėstyti racionaliau, naudojant paprastą skydelį oro kondicionieriui valdyti, esantį po centriniu jutikliniu ekranu.

Naujas CR-V yra šiek tiek didesnis nei jo pirmtakas bei turi ilgesnę ir platesnę ratų bazę bei erdvesnį saloną. 

Naujos, dviejų padėčių bagažinės grindys užtikrina lygų paviršių didesniems daiktams pakrauti, o automatiškai atidaromas bagažinės dangtis garantuoja patogią pakrovimo prieigą.

Išmanios savybės daro CR-V patogesnį naudoti kasdien. Pavyzdžiui, atidaryto bagažinės dangčio aukštis gali būti programuojamas, kad neliestų žemų lubų, o salono universalumą padidina trijų modifikacijų centrinė dėtuvė. Be to, nauja, vienu judesiu nulenkiama į priekį ir santykiu 60:40 padalijama antra sėdynių eilė užtikrina greitesnį ir patogesnį pakrovimą.

Pirmą kartą bus galima užsisakyti septynių vietų CR-V. Gamintojo teigimu, trečia sėdynių eilė siūlo išskirtinai daug vietos kojoms ir pėdoms, o sėdynę galima atlošti 101 laipsnio kampu. Dėl plataus ir žemo angos slenksčio, užtikrinamas geriausias klasėje komfortas trečioje eilėje.

Nauji varikliai

Pirmą kartą „Honda“ Europai pasiūlys SUV automobilius su hibridine technologija. 

Visiškai naują CR-V bus galima pasirinkti su „Honda Intelligent Multi Mode Drive“ (i-MMD) hibridine sistema, kurią sudaro 2,0 litrų i-VTEC Atkinsono ciklo benzininis variklis ir du elektriniai varikliai. 

„i-MMD“ sistema nenaudoja įprastos pavarų dėžės – vietoj jos sumontuotas kompaktiškesnis mazgas, turintis nekeičiamą pavarų skaičių, sukuriantį tiesioginį ryšį tarp judančių komponentų ir sklandžiau perduodamo sukimo momento.

Taip pat galima pasirinkti 1,5 litro VTEC TURBO benzininį variklį. Galią perduoda šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė arba papildomai pasirenkama CVT automatinė pavarų dėžė. 

Benzininio ir hibridinio variklio ir pavarų dėžės blokas varo priekinius ratus, bet, abiem atvejais, galima pasirinkti naujausią „Honda“ visų varančiųjų ratų pavaros technologiją „Real Time AWD with Intelligent Control System™“, suteikiančią CR-V galimybę važiuoti bet kokiu reljefu. 

Visiems CR-V variantams prošvaista padidėjo 38 mm, o AWD benzininio modelio prošvaista dabar siekia 208 mm.

Planuojama, kad pirmieji „Honda CR-V“ su 1,5 litro VTEC TURBO benzininiais varikliais pasieks pirkėjus 2018 m. rudenį, o hibridinis modelis – 2019 m. pradžioje. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.