„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ pranešė apie didelę sėkmę

Prancūzų automobilių gamintojas „PSA Peugeot Citroen“ antradienį paskelbė, kad „Opel“ ir „Vauxhall“ įsigijimo sandoris pirmąjį šių metų ketvirtį padėjo net 42,1 proc. pakelti koncerno automobilių pardavimus. 

„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
„Opel“ įsigijęs „PSA Peugeot Citroen“ gerokai išaugino savo rinkos dalį.<br> I.Steponėnės nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 24, 2018, 1:01 PM, atnaujinta Apr 24, 2018, 1:05 PM

Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje teigia, kad pardavimai per pirmuosius tris šių metų mėnesius augo visose pagrindinėse rinkose bei pasiekė 1,05 mln. vienetų. 

PSA generalinis direktorius Carlosas Tavaresas kovo mėnesį teigė besitikįs, kad koncernas šiemet iš viso parduos 4 mln. automobilių. 

Kompanija pernai tapo antru didžiausiu automobilių gamintoju Europoje po „Volkswagen“, iš „General Motors“ įsigydama „Opel“ ir „Vauxhall“ prekės ženklus. 

Atmetus „Opel“ ir „Vauxhall“ rodiklius, „Citroen“, „Peugeot“ ir prabangių automobilių prekės ženklo DS pardavimai pašoko 13,3 proc., iki 10,2 mlrd. eurų. 

C. Tavaresas taip pat žadėjo pagerinti pardavimus Kinijoje, kuri buvo silpnoji viso PSA koncerno vieta - 2017-aisiais pardavimai šalyje buvo kritę net 37 proc. Per pirmus tris mėnesius PSA fiksavo nežymų pardavimų Kinijoje prieaugį - 1,8 proc. 

Tuo tarpu didžiausioje PSA rinkoje Europoje pardavimai pašoko 8,7 proc., daugiausia dėl solidžių „Peugeot“ markės pardavimų. Įskaičiuojant „Opel“ ir „Vauxhall“ markes, pardavimai Europoje pašoko 65,7 proc., iki 770 tūkst. vienetų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.