„Lexus“ pristatė naujos kartos ES modelį, apie kurį europiečiai išgirdo gerą žinią

Pekino automobilių parodoje įvyko naujojo „Lexus ES“ pasaulinė premjera. Šiek tiek pasikeitė sedano dizainas, taip pat jis buvo aprūpintas naujomis saugumo technologijomis. Pirmą kartą pristatomas ir „ES F-Sport“ modelis.

Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
Pirkėjams bus siūloma ir sportiško dizaino „Lexus ES F-Sport“ versija.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
„Lexus“ siekia pritraukti daugiau klientų, todėl nuo šiol ES modelis bus siūlomas ir Europos rinkose.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Lrytas.lt

2018-05-03 10:30

Septintosios kartos ES yra pirmasis šios serijos modelis, kuris bus siūlomas Vakarų ir Centrinės Europos rinkoms.

ES pokyčiai

Po šeštosios kartos ES sėkmės vidutinio dydžio sedanų kategorijoje, naujajam modeliui keliami ambicingesni tikslai.

Gamintojas skelbia, kad atnaujinta važiuoklė leido pagerinti važiavimo kokybę.

„Lexus“ taip pat tikina, kad ES modelis tapo erdvesnis, tylesnis ir saugesnis, o naujus pirkėjus tikimasi patraukti geresnėmis valdymo savybėmis, saugumo technologijomis ir itin dideliu dėmesiu dizainui.

Vakarų ir Centrinei Europai skirtais ES 300h bus pradėta prekiauti 2018 metų gruodį.

„Lexus“ pardavimai Europoje augo ketvirtus metus iš eilės.

2017 metais jie buvo didžiausi per visą įmonės istoriją – per metus parduota 75000 automobilių.

Tikimasi, kad naujasis „ES“ sedanas prisidės prie įmonės siekio iki 2020 metų šiame regione metinius naujų automobilių pardavimus padidinti iki 100 000.

Nauja platforma

Naujojo ES pagrindas yra visiškai nauja GA-K platforma. Vyriausiasis modelio projekto dizaineris Yasuo Kajino automobilio išvaizdą pavadino „provokuojančia elegancija“.

Naujoji platforma leido pažeminti automobilio priekį ir sukurti besileidžiantį siluetą. Standartinio modelio priekyje montuojamos įprastos vertikalios grotelės, o „F-Sport“ versija turės juodas tinklelio formos groteles.

Kiek neįprastai atrodo galinė kėbulo dalis. „F-Sport“ komplektacijos modelyje pridėtas galinis aptakas ir tamsi galinio buferio apdailos juostelė.

Salone vairuotojo dėmesys koncentruojamas priekyje. Čia glaudžiai sumontuoti centrinis ekranas ir prietaisų skydelis, kurie kartu su projekciniu ekranu ant priekinio stiklo visada yra regėjimo lauko ribose.

„F-Sport“ interjeras bus kitoks. Čia pristatoma iki šiol jokiame „Lexus“ modelyje nenaudota metalo atspalvio salono apdaila.

Hibridinė sistema

ES 300h sumontuota ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti hibridinė sistema. 2,5 litro Atkinsono ciklo keturių cilindrų benzininis variklis suporuotas su kompaktišku elektros motoru.

Bendra sistemos galia – 218 AG, o gamintojo skelbiamos degalų sąnaudos – 4,7 l/100km.

„Lexus“ teigimu, bendrą važiavimo kokybę taip pat pagerino pažangesnės hibridinės sistemos kontrolės technologijos.

Benzininis ES 350 modelis yra varomas 3,5 litro V6 variklio. Šis motoras turi patobulintą degalų įpurškimo sistemą ir aštuonių laipsnių automatinę transmisiją.

ES 250 bus galima įsigyti su nauju 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir tokia pat automatine transmisija.

Siekė užtikrinti saugumą

Septintosios kartos ES sumontuota naujausia saugos sistema.

Ji bus įtraukta į standartinės įrangos paketą visuose Vakarų Europai skirtuose modeliuose ir galės būti pasirenkama Rytų Europos rinkai skirtuose automobiliuose.

Šis aktyvios saugos įrangos paketas yra papildytas naujomis technologijomis.

Sistema anksčiau galėjusi atpažinti artėjančias transporto priemones ir pėsčiuosius, dabar turi dviratininkų fiksavimo dienos metu funkciją. Dėl jautresnio radaro ji taip pat fiksuos pėsčiuosius ir tamsiuoju paros metu.

2019 metais „Lexus ES“ automobiliuose taip pat debiutuos „Mark Levinson“ garso sistema su 17 garsiakalbių.

Visi garsiakalbiai išdėstyti pečių lygyje, o tai, anot gamintojo, turėtų užtikrinti garso kokybę nepriklausomai nuo to, kurioje salono vietoje sėdi keleivis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.