„Volkswagen“ susidūrė su nauja rimta problema: vairuotojams nepatiks

Naujoji Pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūra (angl. WLTP) didiesiems automobilių koncernams tampa tikru galvos skausmu. 

 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įsigalioju naujai automobilių bandymų metodikai „Volkswagen“ kilo rimtų problemų dėl realybės neatitinkančių taršos ir degalų sąnaudų rodiklių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jul 30, 2018, 8:04 PM, atnaujinta Jul 30, 2018, 8:52 PM

Pagal šią metodiką atlikus bandymus paaiškėjo, kad daugybės naujų modelių degalų sąnaudos ir išmetamųjų dujų emisija gerokai viršija anksčiau skelbtus rodiklius. 

Volkswagen“ dėl to susidūrė su itin rimtomis problemomis, pranešė autonews.com. Kompanija nebegali legaliai pardavinėti daugybės automobilių, todėl ji Vokietijoje išsinuomavo tūkstančius stovėjimo vietų ir kalbama, kad nuomai dairosi net į didžiulį naujai statomą Berlyno oro uostą.

Gamintojas pripažino, kad vien liepą vėluos 250 tūkst. automobilių.

Sprendimas - mažinti galią

Transporto industrijos specialistai ir žurnalistai ne kartą kritikavo ilgą laiką naudotą NEDC bandymų metodiką. 

Buvo garsiai kalbama, kad ji neturi nieko bendro su automobilio vairavimu realiomis sąlygomis ir gamintojų deklaruojamos degalų sąnaudos kasdieniame gyvenime yra nepasiekiamos.

Tačiau nuo degalų sąnaudų tiesiogiai priklauso automobilių išmetamų teršalų kiekis. Todėl NEDC pakeitusi naujoji procedūra WLPT turėjo įtakos daugybės naujų automobilių išmetamųjų dujų emisijoms ir degalų sąnaudų rodikliams. 

Kai kuriems modeliams šie parametrai pasikeitė taip ženkliai, kad jų tapo nebeįmanoma parduoti nepažeidžiant aplinkosaugos reikalavimų. Gamintojas privalo tokius automobilius perdaryti arba sertifikuoti iš naujo. 

Jau anksčiau carthrottle.com skelbė, kad „Volkswagen“ grupės sportiškiems hečbekams teko sumažinti galią – tik taip jie atitiko reikalavimus. 

Todėl dabar keturių cilindrų turbo variklius EA888 naudojantys sportiškieji „Golf R" turi nebe 306 AG, o 296 AG.

Dinaminės charakteristikos pastebimai nukentėjo – modeliai tapo panašūs į ankstesnės kartos. 

Gali būti, kad tą patį teks padaryti ir kitiems modeliams, kad šie imtų iš tiesų vartoti mažiau degalų.

Ieško ilgalaikio sprendimo

Gamintojas ieško ilgalaikio problemos sprendimo, tačiau tuo metu nuo konvejerio rieda nauji automobiliai, o juos reikia kažkur laikyti. 

Pranešama, kad „Volkswagen“ jau išsinuomojo keletą daugiaaukščių stovėjimo aikštelių. 

Neoficialiai kalbama, kad koncernas dar rimtai svarsto galimybę išnaudoti dar neatidaryto Berlyno-Brandenburgo oro uosto teritoriją.

Kompanija taip pat yra priversta laikinai stabdyti kai kurias savo gamyklas. Volfsburge įsikūrusi pagrindinė gamykla rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais bus stabdoma viena-dviem dienom per savaitę. 

Mažiau darbo valandų veiks ir Zvikau kompleksas, kuriame gaminamos „Golf“ detalės bei Emdene esančios „Passat“ surinkimo linijos. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.