„Tesla“ nebesugeba sutvarkyti elektromobilių: apie problemas jau prabilo garsiai

Toras Havardas Wiigas yra technologijų konsultantas Bergene (Norvegija). Vyrui patinka naujausios technologijos ir inovatyvūs sprendimai, todėl jis įsigijo „Tesla Model S“. 

 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br> Gamintojo nuotr.
 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br> Gamintojo nuotr.
 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br>AFP/Scanpix nuotr.
 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br>AFP/Scanpix nuotr.
 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br>Gamintojo nuotr.
 Jei elektromobilius būtina remontuoti, „Tesla“ klientams Norvegijoje su jais tenka ilgam atsisveikinti.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 2, 2018, 9:29 AM

Tačiau dabar laukia, kol galės jį parduoti, nes susidūrė su problemomis, apie kurias Norvegijoje jau kalbama garsiai.

Laukimas pakeitė požiūrį

Automobilių pramonė yra milžiniška, o naujoms kompanijoms joje sunku. Norėdamos tapti žinomomis, jos privalo turėti ne tik  pinigų, technologijų ir užsispyrimo, bet ir patirties.

„Tesla“ jos trūksta, todėl pasitaiko klaidų. Viena iš jų – atstovybių ir oficialių servisų trūkumas. 

Prie to dar pridėkite ir sunkumus gamybos linijose, kurie užkerta kelią efektyviam atsarginių detalių tiekimui, ir suprasite, kas nutiko ponui T. H. Wiigui.

Jis su savo „Tesla“ vasarį pateko į nedidelę avariją. Automobilis buvo nežymiai apgadintas, tačiau vos poros metų senumo „Model S“ privalėjo keliauti į servisą. 

T. H. Wiigas manė, kad pamėgtą elektromobilį atgaus poros savaičių bėgyje, tačiau jo neturi iki šiol.   O dabar jau laukia ne to, kai vėl galės vairuoti savo „Model S“, o kada galės jį parduoti.

Prastas klientų aptarnavimas

Daugiau nei pusę praėjusių metų naujų automobilių rinkos Norvegijoje sudarė elektromobiliai ir hibridai. „Tesla“ modeliai šioje šalyje yra labai populiarūs – jie pakankamai kokybiški, greiti ir tiesiog madingi. 

Tačiau toje pačioje Norvegijoje „Tesla“ iš visų automobilių gamintojų pagal klientų aptarnavimą yra vertinama prasčiausiai. 

Apskritai tarp visų įmonių pagal šį rodiklį JAV kompanija yra ketvirta nuo galo.

Elonas Muskas teigia, kad problemas Norvegijoje bus galima išspręsti įrengus mobilias remonto dirbtuves ir meistrus siunčiant į klientų namus. 

Tačiau T. H. Wiigo automobilis jau yra remonto dirbtuvėse. Problema ne tik tai, kad trūksta meistrų – jie tiesiog negauna detalių.

Nepraranda norvegų palaikymo

Remontas ir garantinė priežiūra yra svarbūs automobilių pramonės aspektai. 

Dažnai kalbama apie elektromobilių infrastruktūrą, įkrovimo stoteles, prie kurių Norvegijoje kartais susidaro eilės, tačiau pamirštama, kad kažkas juos turi remontuoti.   

Automobilis privalo važiuoti – paprastas gedimas negali išvesti jo iš rikiuotės ilgam laikui. Klientai neturėtų ilgai laukti, kol iš JAV bus atgabentos detalės.

Greičiausiai Norvegai  neatsisakys „Tesla“, nes nepaisant savo pačių sudarytų reitingų ir smulkiai apgadintų automobilių, kurie stovi dirbtuvėse keletą mėnesių, šią kompaniją labai mėgsta.   

Kitas „Model S“ savininkas Henrikas Eriksenas, kurio automobilis į dirbtuves iškeliavo iškart po įsigijimo, situaciją apibūdino taip: 

„Jei tai būtų kita markė, mes taip lengvai neatleistume. Bet čia kaip futbolo komanda, kuria palaikai ir kuria tiki“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.