BMW atskleidė daugiau duomenų apie galingiausią naująjį 8 serijos V8 variklį

Į naująjį „BMW 8 Series Coupe“ montuojamas V8 variklis turi du turbokompresorius ir daugiau naujausių koncerno technologijų.

 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
 8 serijos BMW gavo naują variklį.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 7, 2018, 3:09 PM, atnaujinta Aug 7, 2018, 3:13 PM

„BMW 8 Coupe“ jau rieda nuo „BMW Dingolfing“ gamyklos konvejerio, o variklis pačiam dinamiškiausiam gamos modeliui surenkamas pagrindinėje įmonės gamykloje Miunchene. Tai yra vieta, kur kuriami patys galingiausi varikliai, montuojami į pačius prabangiausius automobilius – čia pirmiausia diegiamos naujausios technologijos bei dirba aukščiausią kvalifikaciją turintys koncerno inžinieriai, pranešė BMW atstovai.

Automobilis su šiuo „BMW M Performance“ 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliu yra žinomas „BMW M850i xDrive Coupe“ pavadinimu. Jo išskirtinumas - aukštas suspaudimo laipsnis – 10,5:1. Tai retai pasiekiama turbokompresorius turinčiuose varikliuose.

Variklio blokas, karteris ir cilindrų galvutė liejami „BMW Group Landshut“ gamykloje. Visoms detalėms priskiriamas unikalus kodas, o kiekvienas gamybos procesas yra įrašomas – net ir tokios smulkmenos kaip kiekvieno varžto prisukimo stiprumas. Mechaniniam apdorojimui ir galutiniam surinkimui variklio dalys gabenamos į Miunchene esančią pagrindinę BMW gamyklą.

Techniniai duomenys

4,4 l variklis turi 390 kW (530 AG) bei didžiausią 750 Nm sukimo momentą, pasiekiamą prie 1 800–4 600 aps./min. „BMW M850i xDrive Coupe“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,7 sek. bei pasiekti elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.

„BMW 8 Series Coupe“ turi keturis važiavimo režimus: „Comfort“, „Eco Pro“, „Sport“ ir „Sport+“. Naudojant bet kurį iš jų, automobilio pavarų dėžė bendrauja su navigacijos sistema ir planuoja artimiausius žingsnius – nuokalnėje atliekamas stabdymas varikliu, prieš greitesnius posūkius vengiama bereikalingo pavaros žeminimo ir t. t. Prie ekologijos prisideda ir visuose modeliuose montuojama „Start-Stop“ sistema.

Miunchene surenkami ne tik šie V8, bet ir kiti BMW M serijos šešių bei aštuonių cilindrų varikliai. Taip pat – dvylikos cilindrų varikliai, montuojami į prabangiausius „BMW 760Li xDrive“ bei „Rolls-Royce“ modelius.

Šiemet pristatyta serijinė „BMW 8 Series Coupe“ versija – yra serijinis kasdienai skirtas modelis, sukurtas pagal lenktynėms parengtą modelį. 

Dar praėjusioje Frankfurto automobilių parodoje buvo parodytas pirmasis 8 serijos šeimos narys – pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui paruoštas BMW M8 LM GTE ir tik šiemet debiutavo „BMW 8 Series Coupe“. Taip pat paskelbta apie ketverių durų „BMW 8 Series Gran Coupe“, kabrioleto bei BMW M8 kūrimą.

Daugiau prabangos

BMW 8 vardas į pasaulio automobilių rinką sugrįžo po beveik 20 metų pertraukos. Tai – prabangiausias gamintojo kupė. Interjere viskas orientuota į vairuotoją – dizaineriai siekė, kad automobilio valdytojui viską pasiekti būtų maksimaliai patogu, o daugelį funkcijų galima atlikti nenuimant rankų nuo vairo.

Čia taip pat netrūksta išskirtinių prabangos elementų. „iDrive“ sistemos valdymo ir pavarų perjungimo svirtys yra pagamintos iš  „Swarowski“ krištolo bei dūminio kvarco. Kiekviename 8 serijos modelyje yra 16 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma 1375 vatų galingumo „Bowers & Wilkins“.

„BMW 8 Series Coupe“ gali būti įdiegtos visos naujausios gamintojo saugumo sistemos: tai projekcinis ekranas, gyvūnus ir žmones fiksuojanti naktinio matymo sistema, automobilį į siauriausias vietas įterpti padedantis parkavimo asistentas, o speciali skaitmeninio rakto technologija leidžia BMW atrakinti išmaniuoju telefonu.

Automobilį galima užsisakyti iš anksto, pirmuosius klientus Lietuvoje jie pasieks lapkričio mėnesį, bet kaina iki šiol neskelbiama. 

Vokietijoje bazinė versija su kuklesniu 3 litrų 320 AG dyzeliniu varikliu prasideda nuo 100 tūkst. eurų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.