Visgi nesenai paaiškėjo, kad dar geresnius rezultatus pastaruoju metu demonstruoja „Suzuki“.
Ši žinia buvo paskelbta vokiečių leidinyje „Handelsblatt Global“. Redakcijos žurnalistai rėmėsi konsultantų firmos „Erns & Young“ atlikto tyrimo duomenimis.
Jame rašoma, kad antrojo šių metų ketvirčio BMW pelno marža siekė 11,4 proc., o „Suzuki“ – 11,8 proc.
Patiems vokiečiams ši žinia nelabai patiko. Publikacijoje šios šalies žurnalistai guodėsi, kad susumavus pirmųjų dviejų ketvirčių rezultatus BMW vis dar yra pelningiausias automobilių gamintojas.
„Erns & Young“ konstatavo, kad Vokietijos transporto industrija šiuo metu išgyvena ne patį geriausią laikotarpį.
„Volkswagen“ skandalas, bręstantis JAV ir Kinijos prekybininkų karas ir valiutos kursų svyravimai turėjo pastebimos įtakos gamintojų rezultatams.