„Volkswagen“ ims masiškai gaminti elektromobilius: atskleidė pigiausio modelio kainą

Po to, kai „Volkswagen“ kompanija patyrė skandalą dėl „dyzelgeito“, ji paskelbė keletą ambicingų pareiškimų, susijusių su kompanijos pastangomis pereiti prie elektromobilių. 

Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
Visiškai elektrinis „Volkswagen Neo“ galėtų kainuoti apie 25,5 tūkst. eurų.<br>Gamintojo nuotr.
 Drezdene (Vokietija) surenkami „Volkswagen e-Golf“ elektromobiliai.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Drezdene (Vokietija) surenkami „Volkswagen e-Golf“ elektromobiliai.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Darius Verbickas

2018-11-15 15:20

Naujausias jų pareiškimas, be jokios abejonės, yra pats ambicingiausias, kadangi jie planuoja dar iki 2020 metų pasiūlyti elektrinę transporto priemonę, kuri bus tokia pat gera, kaip ir „Tesla“ elektromobiliai, tačiau kainuos dvigubai mažiau.

„Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas, dalyvaudamas ZDF televizijos laidoje ir komentuodamas kompanijos pastangas pereiti prie elektromobilių pareiškė, kad „šioje srityje mes esame labai stiprūs.

Mes investavome 30 milijardų į elektromobilių segmentą, pertvarkėme Cvikau gamyklą, o Šanchajuje statome elektromobilių gamyklą. 

Mes 2020 metus pasieksime su naujomis elektrinėmis transporto priemonėmis, kurios galės daryti viską, ką daro „Tesla“ elektromobiliai, tik jos bus dvigubai pigesnės“.

Tai yra gana retas atvejis automobilių pramonėje, kai vienas gamintojas tokiame kontekste mini kitą gamintoją, tačiau panašu, jog „Volkswagen“ bando sekti „Tesla“ pėdomis ir elektrifikuoti savo automobilius.

Dar praėjusiais metais H.Diessas pareiškė, kad „jis „Tesla“ kompaniją mato, kaip pagrindinį konkurentą“.

Kalbėdamas apie elektromobilį, kuris „gali daryti viską kaip ir „Tesla“ automobiliai“, tik „kainuos dvigubai pigiau“, H.Diessas greičiausiai remiasi „I.D.Concept“. Kaip tikimasi, šis elektromobilis vadinsis „Neo“ ir kaip skelbėme anksčiau, jis rinkoje turėtų pasirodyti 2020 metais.

Tačiau ar jis kainuos dvigubai pigiau? Kol kas tikrai nepanašu. Nors „Volkswagen“ oficialiai dar nepatvirtino, bet kalbama, jog „Neo“ elektromobilio kaina sieks apie 25 500 eurų. 

Taip, tai yra mažiau nei „Model 3“ elektromobilio kaina, nors E.Muskas visai neseniai pareiškė, kad jau kitais metais sugebės įgyvendinti savo pažadą ir pasiūlys šį elektromobilį už 35000 JAV dolerius (apie 31000 eurų).

Tad „Neo“ bent teoriškai nėra dvigubai pigesnis. Tiesa, kol kas žmonėms iš tiesų parduoti „Model 3“ vidutiniškai kainavo po maždaug 59 tūkst. JAV dolerių.

Kitas dalykas, „Neo“ turėtų pasirodyti Europoje ir Kinijoje 2020 metais, o Šiaurės Amerikoje kiek vėliau. „Model 3“ jau dabar pardavinėjamas ir Europą šie elektromobiliai pasieks per ateinančius 4 mėnesius.

Tad „Volkswagen“ yra akivaizdus pareiškimų lyderis ir bent kol kas jie neturi ko parodyti bei nelabai gali lygiuotis į „Tesla“. 

Žinoma, iki 2020 metų dar yra nemažai laiko ir „Volkswagen“ gali tikrai pasiūlyti gerokai pigesnį elektromobilį nei „Tesla“, bet tam reikės žymiai daugiau nei vien tokių Herberto Diesso pareiškimų.

Taip pat galbūt „Volkswagen“ kompanija turėtų pradėti galvoti ir apie tokių elektromobilių gamybą, kurie užtikrintų ilgesnius nuvažiuojamus atstumus ir jų kaina būtų daugeliui pirkėjų priimtina, o ne lyginti vidutinio dydžio sedaną su hečbeku vien dėl to, kad jie abu yra elektromobiliai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.