Los Andžele debiutavo naujos kartos „Porsche 911“

Los Andželo automobilių parodoje pristatytas aštuntosios kartos „Porsche 911“. Modelis išlaikė atpažįstamas linijas, o interjere atsirado lietimui jautrus 10,9 colių skersmens ekranas. 

 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
 „Porsche 911“ sumontuoto opozicinio šešių cilindrų variklio galia „Carrera S“ ir 4S nuo šiol sieks 450 AG.
Daugiau nuotraukų (38)

Lrytas.lt

Nov 29, 2018, 2:21 PM, atnaujinta Nov 29, 2018, 3:08 PM

Naujuosius 911 modelius galima užsakyti jau dabar. 

Pokyčiai įsibėgėjant

„Carrera S“ ir 4S modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais. 

Jų galia 30 AG didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 450 AG. 

Gamintojas skelbia, kad efektyvumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas.

Galia į ratus perduodama aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisija. 

Abu 911 modeliai 100 km/val. pasiekia per mažiau nei 4 sekundes: galiniais ratais varomas „Coupe“ įsibėgėja per 3,7 sek., o visais keturiais „911 Carrera 4S“ – per 3,6 sek. 

Tai – 0,4 sek. greičiau nei ankstesnės kartos modeliai, o šį laiką galima sutrumpinti dar 0,2 sek. su papildoma įranga. 

Abiejų automobilių didžiausias greitis viršija 300 km/val. 
„911 Carrera S“ įsibėgėja iki 308 km/val., keturiais ratais varomas modelis – iki 306 km/val. 

Oficialiai skelbiamos degalų sąnaudos atitinkamai – 8,9 l/100 km ir 9 l/100 km.

Nesupainiojami bruožai

Porsche 911“ eksterjero dizainas yra visiškai naujas, tačiau klasikinės šio modelio linijos buvo išlaikytos.

Priekyje taip pat sumontuoti 20 colių skersmens ratai, o gale – 21. 

Priekinė automobilio dalis dabar yra 45 milimetrais platesnė, o tarp LED žibintų esančio priekinio bagažo dangčio forma primena pirmąsias 911 kartas. 

Galinėje dalyje dominuoja masyvus ir platus, automatiškai pakylantis oro aptakas.

Modelis turi šiuolaikiškas rankenėles – jos iš kėbulo išnyra tada, kai reikia atidaryti duris. Anot gamintojo, tai padidina automobilio aerodinaminį efektyvumą.

Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, pagamintos iš aliuminio.

Šiuolaikiška įranga

„Porsche“ standartinėje įrangoje siūlo važiavimui šlapia danga skirtą režimą. 

Jutikliai aptinka drėgną kelio dangą ir apie tai įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį sudėtingomis sąlygomis valdyti saugiau. 

911 taip pat sumontuotos įspėjimo apie gresiantį eismo įvykį bei autonominio avarinio stabdymo sistemos. 

Standartiškai esanti įranga nustato grėsmę susidurti su judančiais objektais ir, vairuotojui nereaguojant, pradeda stabdyti.

Pirmą kartą 911 modelyje kaip papildoma įranga siūloma adaptyvinė kruizo kontrolė su funkcionalumu, palengvinančiu važiavimą eismo spūstyse, autonomiška pagalbos avarinių situacijų metu funkcija. 

Pirkėjai taip pat galės pasirinkti naktinio matymo asistentą su į šilumą skleidžiančius kūnus reaguojančia kamera.

Aplink centrinį tachometrą sumontuoti du siauri skydeliai pateikiantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. 

Centrinis „Porsche“ ekranas dabar 10,9 colio skersmens. 

Po juo yra penki mygtukai, kuriais galima pasiekti svarbias automobilio funkcijas. Standartinė sistema turi realiu laiku pagal tuometinį eismą atnaujinamą navigaciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.