„Volkswagen“ pristatė elektrinį bagį: naujos technologijos leido atgaivinti seną idėją

„I.D. Buggy“ elektromobilis yra tarsi kelionė laiku – per trumpą septintojo dešimtmečio Kalifornijos smėlynų bagio šiuolaikinė versija iš eskizo virto Ženevos automobilių parodoje pristatytu koncepciniu modeliu. 

 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Reuters/Scanpix nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
 „Volkswagen“ tikisi, kad naujoji platforma leis atgaivinti seną tradiciją, kuomet kėbulus pramoginiams bagiams gamindavo nedidelės privačios kompanijos. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Mar 5, 2019, 1:00 PM

Sumontavo elektros variklį 

Septintojo dešimtmečio paplūdimio bagiai buvo gaminami naudojant legendinio „Beetle“ platformą su gale sumontuotu „Boxer“ tipo keturių cilindrų motoru.

Daug mažų gamintojų siūlė savas iš stiklo pluoštu sutvirtinto plastiko pagamintas kėbulo versijas, kurios buvo montuojamos ant „Volkswagen“ važiuoklės – taip gimė idaug originalių modelių. 

„I.D. Buggy“ laikomasi šios koncepcijos, tačiau naudojamos šiuolaikinės technologijos. 

Naudojama „Volkswagen“ elektromobilių MEB platforma su 62 kilovatvalandžių ličio-jonų akumuliatoriumi tiekiančiu energiją gale sumontuotam 150 kW elektros varikliui. 

Veikimo nuotolis siekia maždaug 250 kilometrų.

Iki 100 km/val. koncepcinis elektromobilis įsibėgėja per 7,2 sekundes, maksimalus greitis apribotas iki 160 km/val. 

Elektromobilis galimas ne tik su galinių, bet ir visų varančiųjų ratų pavara, priekinėje ašyje sumontavus papildomą elektros variklį.

Laikėsi originalios idėjos

Siekiant suteikti keleiviams laisvės pojūtį buvo atsisakyta kieto stogo ir durelių, o minimalistinio stiliaus salono apdailai panaudotos vandeniui atsparios medžiagos. 

Koncepcinis „I.D. Buggy“ elektromobilis yra dvivietis, tačiau gali turėti ir keturias sėdimas vietas.

Modulinė elektromobilio konstrukcija leidžia viršutinę kėbulo dalį montuoti atskirai nuo MEB važiuoklės – kaip ir prieš penkis dešimtmečius, taip ir šiandien „I.D. Buggy“ elektromobilio kėbulą galės kurti skirtingos kompanijos. 

„Volkswagen“ taip pat skelbė, kad MEB platformą galės naudoti ir kiti elektromobilių gamintojai.

Tikro bagio išvaizda

Bekelei, paplūdimiui ir miestui sukurtas „I.D. Buggy“ turi efektingai atrodantį kėbulą su virš ratų iškilusiais sparnais, masyviais slenksčiais, aukštu priekiniu gaubtu ir dar aukštesne galine dalimi. 

Elektrinis bagis yra nudažytas dviem spalvomis. Elektromobilis yra 4063 milimetrų ilgio, 1890 milimetrų pločio, 1463 milimetrų aukščio ir turi 2650 milimetrų atstumą tarp ašių.

Kaip ir prieš penkis dešimtmečius gaminti „Volkswagen“ modeliai „Beetle“ ir „Transporter“, „I.D. Buggy“ neturi priekinių grotelių – automobiliams su oru aušinamais varikliais gale jų nereikėjo, nereikalingos jos ir elektromobiliams.

Elektromobilis turi 240 milimetrų siekiančią prošvaisą, o ant 18 colių dydžio ratlankių sumontuotos bekelės padangos. 

Sutvirtintas priekinio stiklo rėmas, drauge su „Targa“ skersiniu saugo keleivius, jei bagis apsiverstų. 

Minimalistinis salonas

Minimalistinis „I.D. Buggy“ salonas turi itin nesudėtingą valdymą ir vandeniui atsparias apdailos medžiagas. Kaip ir kėbulas, jis nudažytas dviem skirtingomis spalvomis. 

Atviru automobiliu galima važiuoti net lyjant lietui, elektromobilis taip pat turi užtraukiamą medžiaginį stogą.

Prietaisų valdymas yra ekrane, funkcijas aktyvuojant paspaudimu ir taip išvengiant atsitiktinio įjungimo. 

Pavyzdžiui, pavaros perjungiamos pasukus apvalų valdiklį, sumontuotą ties vairo kolonėle, o įjungta pavara atvaizduojama skaitmeniniame prietaisų skydelyje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.