„Audi“ pristatė komfortui prastuose keliuose pritaikytą naujos kartos „A6 allroad quattro“

Praėjus 20 metų po to, kai pasirodė pirmasis modelis, debiutuoja naujasis ketvirtos kartos „Audi A6 allroad quattro“ universalas. Jis vėl išsiskirs visų ratų pavara, reguliuojama pneumatinė pakaba ir didesne prošvaisa. Su šiuo automobiliu bus galima tempti iki 2,5 tonos sveriančią priekabą. 

Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Audi A6 allroad quattro“ pristatomas praėjus lygiai 20 metų po pirmojo modelio debiuto.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

Jun 5, 2019, 12:32 PM, atnaujinta Jun 5, 2019, 12:33 PM

Naujasis modelis yra 4,95 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir 1,5 metro aukščio. 

2,93 metro ilgio atstumas tarp ašių turėtų užtikrinti daugiau vietos gale sėdinčių keleivių kojoms. Kaip ir „A6 Avant“ modelyje, į bagažinę telpa nuo 565 iki 1680 litrų krovinių. 

Priekabos vilkimo kablys yra valdomas elektra ir nenaudojant – nematomas. 

Pabrėžia galimybes bekelėje

Audi A6 allroad quattro“ kėbulas yra 45 milimetrais aukštesnis nei „A6 Avant“, o standartinė prošvaisa siekia 139 milimetrus.

Reguliuojama pneumatinė pakaba su amortizatorių kontrole yra standartinė. Pakabos kontrolės sistema automatiškai nustato prošvaisą, priklausomai nuo greičio ir pasirinkto važiavimo režimo. 

„Auto“ ir „Comfort“ standartinė „A6 allroad“ prošvaisa yra 139 milimetrai ir kinta priklausomai nuo važiavimo greičio.

Standartinėje įrangoje taip pat yra nusileidimo nuo nuokalnės ir įkalnės įveikimo pagalbą.

Važiuodamas bekele ekrane vairuotojas gali matyti įvažiavimo kampą išilgai ir iš šono, taip pat yra perspėjamas, jei kyla pavojus, kad automobilis apsivers. 

Stačioje nuokalnėje nusileidimo pagalba riboja automobilio greitį nuo 2 iki 30 km/val. ir priklausomai nuo situacijos stabdo visus keturis ratus kartu arba atskirai. 

Važiuojant minkšta kelio danga sistema papildomai aktyvuoja specialią ABS sistemos stabdymo funkciją.

Pasirinkus „Offroad“ režimą, visos dinaminės valdymo sistemos, įskaitant ir stabilizacijos kontrolę, ima veikti bekelei pritaikytu algoritmu.

„A6 allroad quattro“ dar labiau išryškinti bekelei pritaikyto automobilio bruožai. 

Priekyje dominuoja plačios ir žemos vientisos grotelės su vertikaliomis aliuminio pertvaromis. Priekinis oro skirstytuvas ir dugno apsauga yra aliuminio spalvos. 

Tik šiam modeliui pritaikyti stogo bagažinės laikikliai, langų rėmų apdaila, dugno apsauga, taip pat galiniai aerodinaminiai elementai ir intarpas tarp galinių žibintų gali būti juodos arba aliuminio spalvos. 

Standartinė ratų arkų apdaila yra pilkos spalvos, tačiau pasirinktinai jos gali būti nudažytos kėbulo arba blizgia juoda spalva. 

Trys vieno variklio versijos

Europoje pirkėjai „A6 allroad“ galės rinktis su trimis skirtingais 3 litrų darbinio tūrio V6 TDI varikliais.

Pirmoji versija pasiekia 231 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą (prie 1750–3250 aps./min.) – to užtenka, kad nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgėtų per 6,7 sekundes ir pasiektų maksimalų 250 km/val. greitį. 

„A6 allroad quattro 50 TDI“ modelyje variklio galia siekia 286 AG, o sukimo momentas – 620 Nm (prie 2250–3000 aps./min.). 

Galingiausias gamoje modelis turi 349 AG galią ir 700 Nm (prie 2500–3100 aps./min.) sukimo momentą išvystantį variklį – su juo universalas nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sekundes.

Visų variklių trauka perduodama per automatinę aštuonių laipsnių transmisiją. 

Dyzeliniai motorai taip pat turi hibridinę technologiją, kuri, gamintojo duomenimis, leidžia sutaupyti iki 0,4 litrų degalų 100 kilometrų. Ši technologija naudoja naują 48 voltų pagrindinę automobilio elektros sistemą.

Už papildomą mokestį siūloma dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema.

Važiuojant iki 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami iki penkių laipsnių kampu priešinga priekinių ratų kryptimi. Taip sumažinamas apsisukimo spindulį. 

Važiuojant didesniu greičiu galiniai ratai pasukami iki dviejų laipsnių kampu ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant stabilumą važiuojant greitai ar persirikiuojant.

Skaitmeninė prigimtis

„A6 allroad“ turi tokį patį multimedijos sistemos įrangos pasirinkimą, kaip ir giminingi A6 ir A7 modeliai. 

Skaitmeninė valdymo sistema turi didelį viršutinį ekraną (geriausioje komplektacijoje – 10,1 colio įstrižainės), kuris naudojamas multimedijos sistemos valdymui. 

Apatinį 8,6 colio ekraną vairuotojas naudoja klimato kontrolės valdymui, komforto funkcijų aktyvavimui ir teksto rašymui.

Modelį taip pat galima komplektuoti su virtualiuoju prietaisų skydeliu – 12,3 colių ekrane informacija valdoma ant vairo esančiais daugiafunkciais mygtukais.

Pasirenkama „Bang & Olufsen Advanced Sound System“ trimačio erdvinio garso sistema turi 19 garsiakalbių ir žemų dažnių garsiakalbį. 

„Audi“ taip pat pristatė ir išskirtinę „20 years allroad“ versiją. 

Kėbulas ir salonas buvo papuošti specialiai šiam modeliui – pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų spalvų, juodas kėbulo apdailos paketas buvo papildytas „Audi“ žiedų ženklu ir kitokiais šoninių veidrodėlių korpusais.

Modelis taip pat gavo naujus 19 colių skersmens lengvųjų lydinių ratlankius. 

Salone modelio išskirtinumas pabrėžiamas juodomis sportinėmis sėdynėmis su odos ir alkantaros apmušalais, aliuminio intarpais ir apšviestais durelių slenksčiais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.