J.Stackmannas pranešime sakė, jog nesitiki, kad virusas išnyks greitai, tačiau dabartinė situacija negali tęstis ilgiau nei porą mėnesių.
„Tiek visuomenė, tiek ekonomika niekaip neatlaikys ilgesnio sąstingio. Mes turime išmokti gyventi su virusu“, – įsitikinęs „Volkswagen“ rinkodaros vadovas.
Įmonės atstovas aiškino, jog „Volkswagen“ ieško naujų būdų, kurie darbuotojams gamybos linijoje padėtų išlaikyti saugų atstumą bei leistų tęsti darbus.
Anot J.Stackmanno, viena iš aiškiausių dabartinės krizės pamokų yra nepakankamas elektroninės prekybos vystymas. Nors „Volkswagen“ internetinės prekybos tinklą pradėjo kurti jau anksčiau, tačiau infrastruktūra nėra pakankamai gera. Tam įmonė ateityje žada skirti kur kas didesnius resursus, nei buvo planuota iki šiol.