Autoservisuose apyvartos krito iki penkių kartų, tačiau vairuotojams yra ir gerų žinių Pasakoja, kas dabar atvyksta į servisus

„Vaizdas liūdnas, darbo labai mažai“, – konstatavo faktą Kaune veikiančio „Bero“ serviso vadovas Kęstutis. Tiesa, panašu, jog niūrios nuotaikos vyrauja ne tik laikinosios sostinės automobilių aptarnavimo taškuose, bet ir įsikūrusiuose kituose didžiuosiuose šalies miestuose.

Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Apr 16, 2020, 9:25 AM

Dažnas padangų keistis neskuba ir į servisus vyksta tik pirmojo būtinumo remontui. Tai atsiliepia ir įmonių apyvartoms – kai kur šios kritusios net penkis kartus.

Štai Vilniuje veikiančio „R2L“ servisų tinklo vadovas Rimvydas, kalbėdamas su portalu lrytas.lt, nuogąstavo, jog finansinių resursų šiuo metu dar užtenka, tačiau jei per artimiausią mėnesį situacija nepasikeis, bus sunku.

„Tikimės paramos iš valstybės, apmokėjimo už prastovas. Manau, kad blogiausiu atveju dar mėnesį ištemptume, mat esame sukaupę šiokį tokį „riebalą“ – papildomų pinigų“, – pasakojo įmonės vadovas.

Anot verslininko, didžioji dalis į servisą atvykstančių žmonių kreipiasi dėl pirmo būtinumo remonto, pavyzdžiui, sudilusių stabdžių kaladėlių ar prakiurusio duslintuvo.

Tuo metu padangų keistis neskuba, mat karantino metu terminai atidėti, o ir paprastų žieminių padangų eksploatavimas nėra uždraustas šiltuoju laikotarpiu.

Tiesa, darbo vietas, vadovo teigimu, kol kas pavyksta išsaugoti, dalis darbuotojų – prastovose.

Rimvydas pabrėžė, jog apyvartos servisuose krito drastiškai, o prošvaisčių nematyti.

„Servisams šiuo metu sunku, kadangi žmonės laikosi karantino, niekur nevažiuoja, todėl automobiliai negenda. Apyvartos servisuose nukrito nuo 3 iki 5 kartų“, – atviravo „R2L“ vadovas.

Tuo metu uostamiestyje veikiančio „Pro servisai“ tinklo vadovas Vytautas Paulikas pasakojo, jog stebint bendrąją klientų statistiką matoma, jog paprastai atvykstančių į autoservisą žmonių srautas kritęs per pusę.

Tiesa, pastebima, jog rinka po truputį atsigauna, kasdien aptarnaujama vis daugiau automobilių. Neretai todėl, jog darbai dabar atiliekami kur kas greičiau. 

„Registruojame apie 20–25 klientus kiekvieną dieną, kurie į servisą kreipiasi tiek dėl rimtų (variklio, pavarų dėžių gedimų), tiek dėl kosmetinių (kėbulo įlenkimų, įbrėžimų, rūdžių) problemų. Nemaža dalis jų atvyksta ir todėl, kad darbai dabar bus atlikti kur kas greičiau nei kad po karantino“, – aiškino V.Paulikas.

Įmonės vadovas džiaugėsi, jog kol kas neatleido nė vieno darbuotojo. Panašu, jog to daryti neteks ir ateityje.

Kaip ir Vilniuje, taip ir Klaipėdoje besiveržiančių keistis padangas – vienetai.

Tačiau V.Paulikas sakė, jog dalis kitų įmonių tokios paslaugos šiuo laikotarpiu yra atsisakiusios apskritai, oras taip pat nėra šiltas, o ir finansus žmonės skaičiuoja, tad argumentų automobilių apavo nesikeisti – nemažai.

Situacija ne ką geresnė ir Kaune.

„Bero“ serviso vadovas Kęstutis naujienų portalui lrytas.lt pasakojo, jog dėl padangų keitimo jokių skambučių, užklausų nebuvo iš viso, o įmonės veikla pristabdyta maksimaliai.

Kęstutis atviravo, jog finansiškai karantinas yra labai sudėtingas, nepavyksta išlaikyti darbuotojų, kai kurie išeina savo noru. Kadangi atvyksta vienas kitas klientas, vyras daugiausia darbuojasi vienas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.