Nuosmukį lėmė „daugiausia tai, kad bendrovės pagrindinė veikla vykdoma šalyse, kurios nustatė griežtus apribojimus... antrąjį ketvirtį, taip pat dėl dar vieno apribojimų rato ketvirtąjį ketvirtį, ypač Prancūzijoje“, – sakoma „Renault“ pranešime.
Visoje Europoje pardavimai sumenko 25,8 proc. iki 1,4 mln. vienetų.
Hibridinių ir elektrinių transporto priemonių pardavimai antrąjį ketvirtį buvo geresni nei tradicinių automobilių, o per paskutinius tris metų mėnesius šio segmento užsakymai Europoje išaugo 14 proc., palyginti su ankstesniais metais, pranešė „Renault“.
„Nuo šiol didžiausią dėmesį skirsime pelningumui, o ne pardavimų apimčiai, taigi vienos transporto priemonės marža bus didesnė“, – teigė „Renault“ vadovas Luca de Meo (Luka de Meo).
Praėjusiais metais „Renault“ ir toliau dominavo Europos elektromobilių rinkoje, pardavusi 115 888 transporto priemones. Tai buvo daugiau nei 101 proc. pardavimų prieaugis.
Daugiausia bendrovė pardavė modelio ZOE automobilių – apie 100 000 transporto priemonių.