„Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime

Vokietijos automobilių gamybos milžinės „Volkswagen“ padalinys Jungtinėse Valstijose nuo šiol vadinsis „Voltswagen“, pranešė įmonė, tokiu būdu deklaruodama savo įsipareigojimą toliau spartinti investicijas į elektromobilumą.

 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>www.unsplash.com nuotr.
 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>www.unsplash.com nuotr.
 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>T.Bauro nuotr.
 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>T.Bauro nuotr.
 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>www.pixabay.com nuotr.
 „Volkswagen“ ateities vizija atsispindės ir naujajame padalinio pavadinime.<br>www.pixabay.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 30, 2021, 8:41 PM

Šis sprendimas reiškia, kad Virdžinijos valstijoje įsikūręs bendrovės padalinys „Volkswagen of America“ nuo šiol vadinsis „Voltswagen of America“.

Tuo tarpu Vokietijoje pagrindinę būstinę turinti patronuojamoji įmonė ir toliau vadinsis „Volkswagen“.

JAV padalinys, kuris šį mėnesį šalyje veikiančioms bendrovės atstovybėms planuoja pristatyti naują, visiškai elektrinį automobilį, pirmadienį netyčia paskelbė pranešimą spaudai apie planuojamą pavadinimo keitimą, sukeldamas klausimą, ar tai galėtų būti artėjančios balandžio 1-osios pokštas.

Visgi „Volkswagen“ atstovas spaudai Jungtinėse Valstijose antradienį patvirtino pranešimo tikrumą bei tai, jog patį pranešimą buvo planuojama paskelbti balandžio 29 dieną.

Pasak bendrovės atstovo, pavadinimo keitimu siekiama atspindėti besikeičiantį bendrovės transporto priemonių parką.

„Šis pavadinimo pakeitimas signalizuoja, kad „Volkswagen“ pereina nuo vidaus degimo variklių prie elektromobilumo“, – pažymėjo atstovas spaudai Williamas Gockas.

„Planuojame, kad iki kito dešimtmečio pabaigos visi JAV parduodami mūsų automobiliai bus varomi elektra ir tikimės, kad dėmesys, kurio sulaukiame, padės mums informuoti visuomenę apie šiuos tikslus ir mūsų įsipareigojimus“, – pridūrė W. Gockas.

Panašų planą palaipsniui atsisakyti įprastų automobilių įgyvendina ir kita gamintoja – „General Motors“, kuri šių metų pradžioje pristatė naują prekių ženklo dizainą, skirtą patvirtinti bendrovės įsipareigojimą siekti „nulinio avarijų, nulinio emisijų ir nulinio spūsčių lygio“ ateityje.

Vis didesnis dėmesys „Volkswagen“ elektriniams modeliams taps raktu į jų sėkmę vis gausesnėje rinkoje, kurioje veikia ne tik kiti įprastos automobilių gamintojos, bet ir tokios technologijų milžinės kaip „Tesla“ bei įvairūs startuoliai.

„Volkswagen“ atveju perėjimas prie elektromobilių taip pat suteiks galimybę išsivaduoti iš vadinamojo dyzelgeito skandalo šleifo, lėmusio bendrovei finansinių ir reputacijos nuostolių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.