A. Bilotaitė „Regitrai“ davė savaitę: tai yra tiesiog netoleruotina Papildyta „Regitros“ komentaru

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė, reaguodama į jau tam tikrą laiką trunkančius nesklandumus valstybės įmonėje „Regitra“, pavedė šios įmonės vadovybei per savaitę pašalinti aptarnavimo sutrikimus.

Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>lrytas.lt fotomontažas
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>lrytas.lt fotomontažas
Agnė Bilotaitė<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Agnė Bilotaitė<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>T.Bauro nuotr.
Vidaus reikalų ministrė: aptarnavimo nesklandumai valstybės įmonėje „Regitra“ turi būti pašalinti.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Jun 1, 2021, 11:24 AM, atnaujinta Jun 1, 2021, 2:11 PM

„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse.

Suprantama, kad pokyčių mastai dideli, tačiau taip ilgai trunką nesklandumai yra tiesiog netoleruotini, todėl duodama savaitė, o paskui bus atlikti vertinimai ir priimti atitinkami sprendimai“, – teigia vidaus reikalų ministrė.

Nuo gegužės 1 dienos, siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).

Tai buvo vienas iš veiksnių, dėl ko valstybinėje įmonėje „Regitra“ susidarė eilės. Įtakos turi ir sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.

Pažymėtina, kad dėl SDK iki rugsėjo 1 dienos bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.

Taip pat nuo gegužės 28 dienos „Regitroje“ buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos. Toks sprendimas priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną. Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.

Nuo gegužės 19 dienos iki 30 dienos išduota 79 914 SDK, iš jų 53 241 išduoti internetu, o 26 673 – „Regitros“ padalinyje. Iki gegužės 1 dienos „Regitra“ suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių, esančių Lietuvoje.

Pokyčiai klientų aptarnavime įsigaliojo nuo penktadienio

Kadangi šiuo metu užimtumas yra didesnis ir „Regitros“ transporto priemonių registracijos paslaugų poreikis yra išaugęs, reaguojant į situaciją jau imtasi veiksmų. Siekiant efektyviau valdyti srautus ir sudaryti galimybę klientams paslaugas gauti dar tą pačią dieną, nuo penktadienio, gegužės 28 d., padaliniuose atverta daugiau langelių be išankstinės registracijos.

Taigi, nuo šiol besikreipiantys dėl transporto priemonių registracijos paslaugų jas padaliniuose gali gauti dviem būdais. Kaip ir iki šiol išlieka išankstinė registracija, kai klientai nori būti aptarnauti numatytu laiku. O tie, kam reikia skubių paslaugų, gali atvykti neužsiregistravę ir laukti vietoje.

„Suprantamas rūpestis dėl susidariusios situacijos. Pokyčių negalėjome įgyvendinti greičiau nei nuo praėjusio penktadienio, kadangi iki tol turėjome maksimaliai užpildytą grafiką išankstinėje registracijoje ir klientus privalėjome aptarnauti numatytu laiku. Tad kol kas daryti išvadas ankstoka, reikia ilgesnio laikotarpio.

Iš esmės, didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias. Natūralu, kad pirmosiomis pokyčių dienomis klientų srautas yra didesnis, tačiau tikimės, kad artimiausiu metu viskas susistyguos ir klientai paslaugas galės gauti greičiau“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Dalis laukiančiųjų paslaugas galėjo gauti internetu

Matome tendencijas, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugą galėtų gauti tiesiog internetu. Pavyzdžiui, Lietuvos gyventojai SDK kodą gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai.

Taigi, jei yra galimybė, gyventojai kviečiami aktyviau naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima įregistruoti Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų/ sugadintų ir kt. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

Didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai

Atsižvelgdama į tai, kad yra išaugęs transporto priemonių registracijos poreikis, „Regitra“ didina ir šios srities darbuotojų skaičių. Ieškoma 16 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje. Dalis jau yra atrinkti. Situaciją analizuosime ir toliau, tad jei bus poreikis, priimsime dar daugiau darbuotojų.

Taip pat, atsižvelgiant į tai, kad padidėjo klientų konsultacijų poreikis, iki gegužės 1 d. buvo priimti papildomai 5 darbuotojai. Ieškoma dar dešimt, iš kurių taip pat jau dalis yra atrinkti ir artimiausiu metu pradės darbą. Be to, nuo gegužės mėnesio buvo pailgintas informacijos centro darbo laikas pirmadieniais–ketvirtadieniais iki 18.00 val.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.