Tokių automobilių pagaminta tik 106. Parduoto kėbulo numeris yra 29. Anksčiau tai buvo greičiausias pasaulyje serijinis automobilis. Jo maksimalus greitis yra 386,4 km/val. Šis Gineso rekordas oficialiai buvo neįveiktas net iki 2005 m., kol „Koenigsegg“ neišleido savo „CCR“ modelio.
Priminsime, kad „McLaren F1“ yra trivietis. Vairuotojas sėdi priekyje per vidurį, o už jo, iš šonų – du keleiviai. Transporto priemonėje buvo montuojamas dvylikos cilindrų, 627 arklio galių BMW variklis.
Nuo variklio kaitros kėbulas apsaugotas specialia folija, pagaminta iš natūralaus aukso – ja padengtas variklio skyrius iš vidaus. Šis konkretus modelis yra unikalios vienetinės „Creighton Brown“ spalvos.
Automobilis parduotas ne vienas – kartu su juo komplekte yra itin prabangus lagaminų komplektas, kurie sukurti taip, kad idealiai tilptų į „Mclaren“ bagažinę.
Be to, su juo buvo parduotas ir retas „Tag Heur“ laikrodis, kurį galėjo įsigyti „McLaren“ pirkėjai. Automobilis parduotas ir su firminiais raktais varžtams sukti – jie pritaikyti šiam automobiliui ir pagaminti iš titano bei yra paauksuoti.
Pradinė aukciono kaina buvo 15 mln., bet pirkėjas nepagailėjo ir 20,5 mln. dolerių. Manoma, kad tai vienas geriausiai išlaikytų „McLaren F1“ egzempliorių pasaulyje.