Troleibusai jau sukiužo: Vilnius rengiasi perversmui

Vilnius svarsto papildyti troleibusų parką 159 naujais troleibusais, jie pakeistų visus senuosius miesto troleibusus.

Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus gatvėmis važinėjančių „Škoda“ troleibusų vidutinis amžius – 22 metai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Jan 18, 2022, 9:30 AM

Jei miesto taryba pritartų, į gatves nauji troleibusai išriedėtų jau kitąmet – 2023-iaisiais.

„Praėjusiais metais vilniečiai viešąjį transportą įvertino net 8,06 balo ir tai buvo geriausias įvertinimas istorijoje. Įsigijus 159 naujus troleibusus nebeliktų visų senųjų troleibusų, o tai neabejotinai pagerintų miesto kelionių kokybę ir pritrauktų daugiau keleivių į viešąjį transportą“, – sakė Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas.

Svarstoma pirkti tokius troleibusus, kurie dalį maršruto galėtų nuvažiuoti nenaudodami kontaktinio tinklo, – įkrauta baterija leidžia įveikti iki 30 kilometrų, o baterijos vėl įkraunamos važiuojant kontaktiniu tinklu. Kelionės pagreitėtų beveik 7 procentais.

Pasinaudojus naujų troleibusų galimybe dalį maršruto įveikti nenaudojant kontaktinio tinklo atsirastų galimybė ne tik pratęsti maršrutus, bet ir besidubliuojančiuose maršrutuose dyzelinius autobusus pakeisti troleibusais – nauji troleibusai per metus galėtų įveikti apie 750 tūkst. kilometrų didesnį atstumą nei iki šiol.

Naujieji troleibusai pakeistų iki šiol Vilniaus gatvėmis važinėjančius „Škoda“ troleibusus, kurių vidutinis amžius – 22 metai.

Troleibusų parkas jaunėja – per pastaruosius penkerius metus į sostinės gatves išriedėjo 41 naujas troleibusas. Per metus jie sostinės gatvėmis įveikia apie 11 mln. kilometrų.

Tarybai apsisprendus „Vilniaus viešasis transportas“ skelbtų tarptautinį viešąjį konkursą ir kreiptųsi į visus didžiausius troleibusų gamintojus.

Pirmieji 50 tokio tipo troleibusų būtų perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros skirtų 10 mln. eurų. Galutinį sprendimą miesto taryba priims kitame posėdyje. 

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.