Vilniečiai sulauks gerų žinių: pakeis senus troleibusus, kurie buvo pagaminti jau nebeegzistuojančioje Čekoslovakijoje

Vidutinis troleibusų amžius Vilniuje siekia 22 metus. Apie naujų troleibusų pirkimo poreikį kalbos tarp miestiečių kyla jau ne vienerius metus. Brangstančios žaliavos, stringančios tiekimo grandinės ir detalių trūkumas verčia dar kartą susimąstyti, ar pirkimo procesas bus įvykdytas laiku.

Vidutinis troleibusų amžius Vilniuje siekia 22 metus.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Vidutinis troleibusų amžius Vilniuje siekia 22 metus.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 30, 2022, 8:01 AM, atnaujinta Jun 30, 2022, 8:03 AM

Kaip tikina „Vilniaus viešasis transportas“, naujieji troleibusai į Vilnių atkeliaus, o tai turėtų atsitikti jau greitai. Šiemet Vilniaus miesto savivaldybė išdavė leidimą papildyti autobusų parką 159 moderniais troleibusais su autonomine rida. Pirmieji turėjo išvažiuoti į miesto gatves dar 2023 metais.

Per pirmąjį etapą įmonė planuoja pirkti 50 troleibusų. Šiuo metu tikslinamos pirkimo sąlygos, kurios artimiausiu metu turėtų būti paskelbtos viešai.

Autonominės ridos troleibusai turėtų pakeisti senus „Škoda“ troleibusus, kurie buvo pagaminti jau nebeegzistuojančioje Čekoslovakijoje. Modernūs troleibusai galėtų, nenaudojant kontaktinio tinklo, nuvažiuoti apie 30 km. Tokiu būdu troleibusai galėtų aplenkti spūstis ir kitas kliūtis kelyje.

Pirmieji 50 tokio tipo dviašių troleibusų bus perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros jau skirtų 10 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.