Pasak jo, pagrindinė gamintojų problema bus klientų nenoras pirkti automobilius, o ne tiekimo grandinės sunkumai, su kuriais jie jau seniai susiduria.
Be didelės infliacijos, paklausą apriboja ir planai mažinti vyriausybės subsidijas elektromobiliams.
Automobilių gamintojai vis dar turi daug neįvykdytų užsakymų ir gali parduoti turimus naujus automobilius nesiūlydami didelių nuolaidų. Tačiau gamyba pradeda atsigauti, todėl jie greitai juos įvykdys, sakė F. Dudenhoefferis, remdamasis Vokietijos gamintojų pateiktais duomenimis.
Gegužės ir birželio mėnesiais Vokietijos automobilių gamintojai pagamino 21 proc. daugiau automobilių nei per tą patį laikotarpį pernai.
Tačiau, pasak analitikų, paskatų pirkti naujus automobilius yra mažai, o pirkėjai turėtų tikėtis, kad artimiausiais mėnesiais jų kainos kils. Tai ypač pasakytina apie elektromobilius, nes ličio, nikelio ir kitos baterijų gamybai reikalingos žaliavos jau gerokai pabrango.