Atsisakys nemokamo ukrainiečių vežimo viešuoju transportu: tikisi, kad jau spėjo susirasti darbus

Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina. Nors autobusų rida ir lieka apkarpyta, kelionių daugiau, bet šių metų nuostolis dėl išaugusių išlaidų, vertinant dabar, sieks 2 mln eurų. Kitais metais nuostolis gresia būti dar didesnis.

Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Nors viešojo transporto (VT) keleivių skaičius paskutiniu metu viršija rekordus, ekonominiai Klaipėdos VT rodikliai nedžiugina.<br>www.ve.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Andrius Samuilovas

Oct 13, 2022, 9:18 AM

Bilietų kainos nesikeitė nuo 2020-ųjų. Deja, to negalima pasakyti apie infliaciją. Ypač pasikeitė degalų kainos.

Tokiomis aplinkybėmis svarstomi įvairūs papildomi pajamų didinimo ir išlaidų mažinimo sprendimai.

Infliacija – visos šalies problema

Tik prieš keletą dienų Vilniuje pavyko išvengti viešojo transporto vairuotojų streiko.

Kad miesto gyvenimas dėl streiko nebūtų paralyžiuotas, Vilniaus taryba turėjo skirti papildomą 5,586 mln. eurų dotaciją municipaliniam vežėjui. Tai leis ir kompensuoti degalų kainas, ir pakelti vairuotojų atlyginimus.

Pas mus vairuotojai irgi nėra patenkinti dabartiniu atlyginimu. Nors dar nesigirdi kvietimų į streikus, tačiau vežėjai vis dažniau susiduria su vairuotojų trūkumu – kvalifikuoti vairuotojai gali rinktis geresnes sąlygas.

Mūsų įstaiga pagal sutarčių su vežėjais sąlygas reguliariai indeksuoja perkamos ridos įkainius ir tikisi, jog jie ras resursų vairuotojų stygiaus problemai išspręsti.

Ridą kirpsime nežymiai

Išlaidas taupysime optimizuodami autobusų ridą. Rytinio ir vakarinio piko metu mažinti negalime – autobusai yra pilni. Tačiau pagal aktualiausius naujus rugsėjo ir spalio pradžios duomenis dar kartą atidžiai įvertinsim vakarinius ir savaitgalių tvarkaraščius atsirinkdami mažiausiai užpildytus maršrutus ir laikus.

Autobusai vakarais važiuotų rečiau, darbą baigtų anksčiau. Tas pats ir savaitgaliais bei šventinėmis dienomis. Taip pat nutraukiame maršrutinio taksi M31 pirmąjį rytinį reisą į Palangos oro uostą. Prie šio maršruto, reikalingo visam regionui, kurį aptarnauja oro uostas, išlaikymo gretimos savivaldybės neprisideda, visa finansinė našta tenka Klaipėdos miestui.

Pabėgėliai, matyt, turės pirkti bilietus

Žinia, iki šiol nuo karo Ukrainoje pas mus pabėgę žmonės autobusais važinėja nemokamai. Užuojautos ir solidarumo su jais mums nesumažėjo, tačiau galimybių jau nebeturime tiek, kiek pavasarį. Įstaiga siūlys valdybai priimti sprendimą nuo lapkričio 1 dienos nebetaikyti nemokamo pabėgėlių vežimo tvarkos. Taip mes mažintume veiklos nuostolį.

Tikimės, kad dauguma pabėgėlių per pusmetį jau susirado darbus ir turi pajamų, o likusiems socialinės apsaugos institucijos nemažins dalykiško dėmesio ir globos.

Taupome ir pačios įstaigos išlaidas

Nors išlaidos įstaigai administruoti sąnaudose sudaro tik nežymią dalį, taupome ir šioje srityje. Darbuotojai, kurių darbo pobūdis tai leidžia, slankiuoju grafiku dirba nuotoliniu būdu, ir daugiau nei rekomenduojamos 2 dienos.

Taip pat sutrumpinome ir kontaktinio klientų aptarnavimo laiką. Elektros energijos kilovatvalandžių suvartojame mažiau. Patalpose prasidėjus šildymo sezonui bus palaikoma žemesnė nei įprastai temperatūra. Jau vasaros pradžioje atsisakėme 1 tarnybinio automobilio, 3 buvo pakeisti hibridiniais – tai šiek tiek papildomų elektros kWh, bet daugiau ekologijos ir gerokai mažiau litrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.