Sudarė sąrašą, kurie automobiliai nepatikimiausi: tarp jų – populiarūs modeliai Lietuvos keliuose

Didžiosios Britanijos leidinys „What Car?“ sudarė pačių nepatikimiausių automobilių, iki penkių metų senumo, sąrašą, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

„Jaguar E-Pace“.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Jaguar E-Pace“.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Peugeot 308“.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot 308“.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota Yaris“.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota Yaris“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen Polo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen Polo“.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Fiesta“.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Fiesta“.<br>Gamintojo nuotr.
„Dacia Duster“.<br>Wikipedia nuotr.
„Dacia Duster“.<br>Wikipedia nuotr.
„Volvo XC40“.<br>AP/Scanpix nuotr.
„Volvo XC40“.<br>AP/Scanpix nuotr.
„Audi Q3“.<br>Greenspot/unsplash.com nuotr.
„Audi Q3“.<br>Greenspot/unsplash.com nuotr.
„BMW X1“.<br>AP/Scanpix nuotr.
„BMW X1“.<br>AP/Scanpix nuotr.
„Range Rover Evoque“.<br>Gamintojo nuotr.
„Range Rover Evoque“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Mar 26, 2023, 7:38 AM, atnaujinta Mar 26, 2023, 9:09 AM

Britai apklausė daugiau negu 25 tūkst. vietinių vairuotojų, kurie vairuoja ne senesnius negu penkių metų automobilius. Apklausos dalyviams reikėjo išvardinti problemas, su kuriomis susidūrė per pastaruosius dvejus metus.

Nors kai kurių automobilių komplektacijos šiek tiek skiriasi, nuo parduodamų mūsų rinkoje, techniškai jie yra identiški arba labai panašūs, todėl rezultatai aktualūs ir Lietuvoje.

Nepatikimiausiu šeimyniniu krosoveriu britai paskelbė „Peugeot 308“, gaminamą nuo 2017 m.

Daugiau kaip 40 proc. apklausoje dalyvavusių, tokių automobilių savininkų teigė, kad turėjo daugybę problemų, dažniausiai dėl pakabos darbo. Taip pat skundėsi varikliu, akumuliatoriumi ir stabdžiais.

83 proc. vairuotojų pripažino, kad automobilis buvo sutvarkytas nemokamai pagal garantiją, bet savininkai skundėsi, kad automobilio remontas truko ilgai – apie savaitę.

Dar vienas nepatikimas krosoveris – „Range Rover Evoque“ gamintas 2011–2019 m. Ankstesnės kartos „Evoque“ kankina kas trečią jo vairuotoją. Dažniausios bėdos – akumuliatorius, elektronika ir multimedijos sistema. Kiek mažiau problemų su išmetimo sistema ir kondicionieriumi.

Garantiniu laikotarpiu automobiliai taip pat buvo suremontuoti nemokamai, bet ir šiuo atveju remontas truko apie savaitę.

Nors nuo 2017 m. gaminamas „Jaguar E-Pace“ pasižymi įspūdingu dizainu ir itin gausiomis kompletacijomis, bet susilaukė priekaištų dėl nepakankamo patikimumo.

Maždaug pusė apklaustų vairuotojų skundėsi navigacijos sistemos ir multimedijos gedimais. Nemažai skųstasi ir dėl išmetimo sistemos bei variklio trūkumų. Nors net 98 proc. gedimų buvo sutvarkyti nemokamai.

Nemažai priekaištų sulaukė ir nuo 2018 m. gaminamas dabartinės kartos „Audi Q3“. Dėl gedimų į servisą teko kreiptis net kas antram šio automobilio vairuotojui. Dažniausiai dėl degalų sistemos tiekimo problemų ir variklio gedimų.

Nuo 2017 m. iki praėjusių metų gamintas BMW X1 taip pat gali pagadinti nervus jų savininkams, ypač tiems, kurie turi automobilį su dyzeliniu varikliu. Dažniausi gedimai – elektronika, variklis ir išsikrovęs akumuliatorius.

Naujausio „Volvo XC40“ vairuotojus dažniau kankins tie modeliai, kurie turi benzininius variklius.

Dažniausiai savininkai skundžiasi varikliu ir akumuliatoriumi. Nemažai priekaištų susilaukė ir kėbulas.

Šio automobilio modeliai su hibridine sistema – gerokai kokybiškesni.

Ne kaip pasirodė ir praėjusios kartos „Dacia Duster“, kuris buvo gaminamas 2013–2018 m.

Nors atrodo, kad šiame automobilyje nėra itin daug elektronikos, tačiau dažniausiai šių automobilių savininkai skundėsi būtent elektronikos gedimais.

Be to, vairuotojai dar skundėsi variklio ir stabdžių sistemos problemomis.

Iš mažų ir kompaktiškų automobilių, daugiausia priekaištų sulaukė „Ford Fiesta“, kuris gaminamas nuo 2017 m.

Kas trečias jo savininkas turėjo kreiptis į servisą. O dažniausia to priežastis – neveikianti elektronika, variklio problemos ir stringanti multimedijos sistema.

1 iš 3 gedimų buvo toks rimtas, kad toliau eksploatuoti automobilio nebuvo galima ir remonto darbus teko atlikti nedelsiant.

Ne ką geresnė „Volkswagen Polo“, gaminamo nuo 2018 m., situacija. Prieš perkant šį automobilį, ekspertai pataria atidžiai jį patikrinti, ypač, jeigu įsigyti norite ne naują.

Beveik kas antras „Polo“ savininkas per pastaruosius 2 metus turėjo kreiptis į servisą. Dažniausiai teko remontuoti variklį arba kondicionavimo sistemą.

O kas antram vairuotojui savo automobilį servise teko palikti ir savaitei. Tiesa, didžioji dalis gedimų buvo pašalinti nemokamai dėl pritaikytos garantijos.

Nelabai patikimu pasirodė ir visų giriamas „Toyota Yaris“, kuris gamintas iki 2020 m.

Silpniausios šio automobilio vietos – pakaba ir stabdžių sistema. Dauguma remonto darbų neužtruko, gedimas buvo pašalintas per dieną ar net greičiau. Tačiau vos 1 iš 10 buvo pripažintas garantiniu gedimu ir sutvarkytas nemokamai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.