Vilniuje konkurentams nosis šluostantis „Edler“ autoservisas: „Daugiausiai naujų klientų pritraukiame iš esamų klientų rekomendacijų“

Stiprus pagrindas – sėkmės garantas. „Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo. Įmonės vadovas Edvard Namirskij suprato, kad svarbu padėti tvirtą pagrindą, kuris leistų servisui klestėti ateityje, tuomet įmonės misija patapo aiški – teikti kokybiškiausias automobilių remonto paslaugas Vilniuje.

„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
„Edler“ kelionė prasidėjo dar 2012 m., vedama aiškaus principo – norint pasiekti sėkmę šioje srityje, reikės neprilygstamo atsidavimo ir kruopštumo.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2023-08-30 08:00, atnaujinta 2023-08-31 09:38

Šis įsipareigojimas siekti meistriškumo paskatino bendrovę užimti svarbią poziciją, leidžiančią jai klestėti intensyvios konkurencijos sąlygomis ir tapti patikimumo švyturiu automobilių remonto industrijoje.

Darniausia Vilniaus komanda

Pasak įmonės vadovo Edvard, vienas iš „Edler“ pranašumų rinkoje ir nenuginčijamų sėkmės pagrindų – patyrusi, nekintanti komanda. Įmonė kruopščiai subūrė atsidavusių profesionalų grupę, kuri daugelį metų yra neatsiejama jos augimo dalis.

„Pavyko suburti komandą, kuri dirba ne vienerius metus. Meistrų rotacija mūsų įmonėje beveik nevyksta, todėl visų klientų pažįstam kaip savo, kas be abejo atsiliepia remonto kokybei.“ „Edler“ meistrai puikiai išmano savo klientams priklausančius automobilius, todėl kiekvieną kart gali atlikti efektyvų ir ilgaamžišką remontą. Autoservisas atlieka įvairiausio tipo remontus:

„Turime išsamios, ilgametės patirties daugelyje darbų – duslintuvų, variklių remonte, daug dirbame su pavarų dėžėmis, važiuoklių taisymu. Iš esmės – nėra to ko nesam taisę ir ko negalėtume pataisyti.“ – džiugiai taria Edvard.

Pasitikėjimas statomas su kiekvienu klientu

Nepaprastą „Edler“ kelionę pabrėžia nuolat besiplečianti klientų bazė, liudijanti jos įsipareigojimą kokybei. Nuolat teikiant išskirtines paslaugas,„Edler“ pelnė vis daugiau klientų pasitikėjimo. Šis pasitikėjimas virto lojalių klientų ratu, kuris kiekvieną kartą „Edler“ renkasi kaip patikimiausią vietą savo automobilių remonto reikmėms.

„Su kiekvienu mėnesiu daugėja klientų, kurie mumis pasitiki. Kadangi darbų kokybė mums yra numeris vienas prioritetas, neretai naujus klientus pritraukiam iš esamų klientų rekomendacijų. Nuolat auga pastovių klientų ratas – tai mums labai svarbu ir be abėjo pasako, kad judame gera kryptimi.“ teigė „Edler“ vadovas.

Su kiekvienu sėkmingu remontu „Edler“ sustiprina savo, kaip patikimo partnerio, reputaciją.

„Kiek nepagailime darbų kokybei, tiek sutaupome ant reklamos, kadangi klientų rekomendacijos yra stipriausias marketingas. Gal keistai nuskambės, bet mūsų tikslas, kad klientai grįžtų kuo rečiau. Visas mašinas remontuojam kaip savo – kruopščiai ir išsamiai. Klientai tai jaučia, o tai akivaizdžiai atsispindi naujų klientų, kurie atėjo dėl gerų rekomendacijų, sraute.“ – pasakojo Edvard.

Pranašumą tarp konkurentų iškovoti nelengva, tačiau inovacijos padeda

Aršioje konkurencinėje rinkoje, nepajudinamas „Edler“ atsidavimas įrodo, kad servisas sugeba klestėti tarp iššūkių. Unikalus bendrovės požiūris į automobilių remontą, paremtas įsipareigojimu kokybei ir klientų pasitenkinimui, padarė ją svarbiu šios pramonės žaidėju. Tačiau kokybė nėra vienintelis faktorius, padedantis kompanijai.

„Nuolatos sekame naujausias tendencijas automobilių remonto pramonėje, aiškinamės būdus kaip tobulėti, gauti pranašumą. Suprantam, kad keičiasi laikai, pasaulis tampa modernus, negalime nuo to atsilikti.“

Paklaustas kaip „Edler“ autoservisas prisitaiko prie modernių laikų, įmonės vadovas nusišypso:

„Šiais laikais viskas vyksta internete – drabužių, maisto pirkimas, sąskaitų apmokėjimas. Suprantame, kad tai yra ateitis ir stengiamės tai išnaudoti. Visai neseniai susipažinome ir aktyviai bendradarbiaujame su vienu Vilniaus startuoliu – Nevažiuoja. Partnerystės dėka papildomą klientų srautą į autoservisą gauname vieno mygtuko paspaudimu, sutaupome administracijos laiko, o ir klientams yra suteikiama galimybė registruotis kada jiems patogu, kad ir po darbo valandų. Partnerių svetainėje galite peržiūrėti mūsų atliekamų paslaugų kainas ir trukmę.“

Atsidavimas darbui padeda išlikti stipriausiems

„Edler“ atsidavimas, pasitikėjimas ir neprilygstamas aptarnavimas džiugina tiek klientus, tiek patį autoservisą. Tvirtindama savo pamatus, įveikusi pramonės konkurenciją, puoselėdama ilgalaikius santykius su klientais ir išugdydama ekspertų komandą, „Edler“ komanda neabejotinai užsitarnavo savo, kaip automobilių remonto srities pavyzdžio, vaidmenį.

Įmonei ir toliau žengiant į priekį, jos nepajudinamas įsipareigojimas kokybei ir klientų pasitenkinimui tebėra jos pagrindinė jėga, atverianti kelią į ateitį, kurią nulems nuolatinė sėkmė ir neprilygstamos automobilių remonto žinios. Išrankiems klientams ieškant automobilių remonto sprendimų, „Edler“ tapo patikimu pavadinimu, kuris yra aukščiausios klasės paslaugų sinonimas.

Daugiau pasiskaityti apie autoservisą galite www.edler.lt

24/7 registraciją į „Edler“, paslaugų kainas ir trukmę galite rasti Nevažiuoja platformoje: www.nevaziuoja.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.