Piktinosi neatvažiuojančiais autobusais
Panevėžietės Aldona K. ir Izabela A. pasipiktino, kad laukiant 16-to maršrutinio autobuso stotelėje, prastovėjo 12 minučių.
„Tiek prastovėjus, joks autobusas neatvažiavo. Stotelėje 16-to autobuso laukė tikrai nemažai žmonių – moksleiviai iš J.Balčikonio gimnazijos, „Šviesos“ ugdymo centro ugdytiniai ir senjorai. Visi piktinosi, o viena moteriškė teigė nemačiusi pravažiuojančio 16-to autobuso į priešingą pusę. Supratusi, kad vėluoju, sukausi, kaip įmanoma – paprašiau draugės, kad pavėžėtų iki reikiamos vietos. Labai nenorėjau vėluoti“, – pasakojo Aldona.
Subyrėjo starteris
UAB „Panevėžio autobusų parkas“ generalinis direktorius Arnoldas Gražys naujienų portalui JP paaiškino, kodėl nustatytu laiku į Topolių al. stotelę neatvyko 16-tas maršrutinis autobusas.
„Reisai buvo nutraukti, nes autobusui sugedo starteris. Technika turi tendenciją gesti ir tai įvyko. 16-to autobuso maršrute darbo dienomis važiuoja penki autobusai, o kai vienas išėjo iš rikiuotės susidarė tuščias tarpas. Kitą kartą, kai sugenda autobusas, į reisą siunčiamas autobusas iš rezervo. Tačiau šiuo atveju iš galinės stotelės Pažagieniuose išvažiavo kitas 16-tas autobusas, todėl Topolių al. stotelėje keleiviams teko kito autobuso laukti 17 minučių“, – aiškino įmonės vadovas.
Priėmė į darbą naujus vairuotojus
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus, itin sunki situacija buvo 2023 metų pabaigoje.
„Trūko vairuotojų, todėl nebuvo rezervo. Dabar į darbą priimti 6 vairuotojai, tad lengviau ir gyvename šiek tiek geriau. Siunčiame rezervą ir po dviejų arba vieno rato autobusas atvažiuoja, tačiau ir tuomet keleiviams tenka palaukti. Beje, 16-tas autobusas važiuoja tankiausiai, bet ištikus bėdai atsiranda tuščias tarpas. Suprantu, kad žmonės pyksta, bet transportas genda, nieko čia nepadarysi“, – kalbėjo A.Gražys ir teigė, kad dabar žmonės labai pikti ir beveik visur regi negatyvą, tačiau už neatvažiavusį autobusą panevėžiečių atsiprašė.
Keikūnus galima išsiaiškinti
Išgirdęs dar vieną pastabą, kad esą kai kurie autobusų vairuotojai keikiasi ir kartais prieš pat keleivio nosį uždaro transporto priemonės duris, bendrovės generalinis direktorius A.Gražys paaiškino, ką tokiais atvejais vertėtų daryti:
„Nežinant, koks tai buvo autobusas, visų vairuotojų bausti ir kaltinti negali. Tokiu atveju reikėtų užsirašyti autobuso valstybinį ir garažo numerį. Tada bus lengviau nustatyti, kuris vairuotojas vartoja necenzūrinius žodžius. Kita vertus, dabar visi turi šiuolaikines priemones – mobiliuosius telefonus, todėl galima įrašyti ir atsiųsti į bendrovę. Vairuotojai neturėtų taip elgtis, juolab, kad jie pasirašo elgtis nepriekaištingai.“