Lyginant su ankstesniais metais, pelnas padidėjo 21 proc. iki 1,53 mlrd. eurų, pranokdamas 1,46 mlrd. eurų, kuriuos prognozavo „Factset“ apklausti analitikai.
Ketvirtojo ketvirčio grynasis pelnas, lyginant su praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 31 proc. ir pasiekė 386 mln. eurų, taip pat viršydamas prognozes.
Per visus metus „Ferrari“ pajamos sudarė 6,68 mlrd. eurų ir viršijo pačios įmonės prognozuotus 6,55 mlrd. eurų.
Vis dėlto įmonė pardavė vos 89 automobiliais daugiau nei praėjusiais metais, o pristatymai išaugo vos 1 procentu iki 13 752 vienetų.
„Pajamų kokybė, o ne apimtis – manau, tai geriausiai paaiškina mūsų puikius finansinius rezultatus 2024 m., kai galėjome pasigirti stipriu asortimentu ir augančia personalizavimo paklausa“, – pranešime teigė generalinis direktorius Benedetto Vigna.
„Remdamiesi šiais tvirtais pagrindais tikimės tolesnio spartaus augimo 2025 m., kuris leis mums vieneriais metais anksčiau pasiekti daugumą mūsų 2026 m. pelningumo tikslų“, – sakė jis.
Pagal 2022 m. birželį priimtą strateginį planą „Ferrari“ prognozavo, kad iki 2026 m. apyvarta sieks 6,7 mlrd. eurų, o ją paskatins 15 naujų modelių pristatymas 2023–2026 m.
2024 m. pagrindinėmis „Ferrari“ rinkomis išliko Europa, Artimieji Rytai ir Afrika – iš viso ten buvo pristatyti 6 204 automobiliai, t. y. dviem procentais daugiau nei pernai.
Į žemyninę Kiniją, Honkongą ir Taivaną tiekimas sumažėjo 22 proc. iki 1 162 vienetų.
Penkiais procentais – iki 4 003 vienetų – išaugo tiekimas Amerikoje ir keturiais procentais – iki 2 383 vienetų – likusiame Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.
„Toks geografinis pasiskirstymas atspindi mūsų strategiją, kuria siekiame išsaugoti prekės ženklo išskirtinumą“, – teigiama „Ferrari“ pranešime.
„Ferrari“ jau paskelbė 2023 m. grynąjį pelną, kuris pakilo 34 proc. iki 1,25 mlrd. eurų.