Lietuvos automobilininkų sąjunga skelbia, kad avarija įvyko apie 11 val. 15 min. Liudininkų teigimu, nuvažiuodamas nuo viaduko BMW pradėjo suktis ir išcentrinės jėgos buvo išmestas į pagrindinį kelią.
Jame tuo metu Suvalkų kryptimi važiavo „Renault“ vilkikas. Pastarojo vairuotojas dar bandė išvengti susidūrimo, tačiau vis tiek atsitrenkė į galinę juodojo sedano dalį.
Nepasirinko saugaus greičio
Vilkiko vairuotojas nenukentėjo, tačiau buvo sužeisti trys BMW važiavę žmonės. Vienas iš jų vėliau ligoninėje mirė.
„Lietuvos ryto“ televizijai vilkiko vairuotojas sakė, kad BMW automobilis pradėjo suktis vos nuvažiavęs nuo viaduko. Jis pasakojo, kad bandydamas išvengti susidūrimo netgi kliudė kelio atitvarus. Vyro manymu, BMW tapo nevaldomas todėl, kad vairuotoja nepasirinko saugaus greičio. Taip pat ir dėl slidžios kelio dangos. Sukrėstas „Renault“ vilkiko vairuotojas pasakojo, kad tai pirmas toks baisus įvykis per visą jo vairavimo stažą.
Lrytas.lt žiniomis, 5 serijos BMW vairavo jauna 21-erių metų mergina. Žuvęs automobilio keleivis buvo jos bendraamžis.
Lietuvos ralio čempionate 3 serijos BMW modeliu važiuojanti lenktynininkė Ernesta Globytė pažymėjo, kad šioje situacijoje automobilis galėjo būti išmestas centrinės jėgos.
O ji yra proporcinga važiavimo greičiui, todėl tuo greičiau važiuojate, tuo didesnė jėga veikia automobilį.
Pataria neprovokuoti
Anot lenktynininkės, prarasti galiniais ratais varomo automobilio kontrolę visai nesudėtinga. Neatsargus akceleratoriaus spustelėjimas labai greitai gali iššaukti galinės ašies slydimą, o tada suvaldyti situaciją tampa sudėtingiau.
Jaunai vairuotojai galėjo problemų galėjo sukelti ir šlapia kelio danga. E.Globytė priminė, kad tuomet prastėja padangų sukibimas, todėl stabdyti reikia daug anksčiau, o įsibėgėti – švelniau.
„Visi mūsų veiksmai turi būti labiau apgalvoti ir pasverti nei esame įpratę esant idealioms kelio sąlygoms“, – kalbėjo ji.
Žmonėms nepratusiems prie galiniais ratais varomų automobilių lenktynininkė patarė jų „neprovokuoti“. Perjungiant pavarą lėtai atleisti sankabos pedalą, švelniai spausti akceleratorių ir staigiai nesukinėti vairo.
Tai itin aktualu esant slidžiai kelio dangai.
Primena kitą avariją
Pašnekovės manymu, ir šios, ir spalio 18 d. prie Vyriausybės įvykusios BMW M3 avarijos aplinkybės panašios. Jų priežastimi tapo neatsargus akceleratoriaus paspaudimas.
„Nereikia važiuoti dideliu greičiu. Per staigiai paspaudus akceleratorių mašina ima slysti, ir per vieną akimirką tampi tik keleiviu prie vairo“, – reziumavo E.Globytė.