Sausio 21 dieną įvykusio incidento metu siuntų gabenimo tarnybos vilkikas pervažą kirto prieš pat traukinį. Pastarasis važiuodamas visu greičiu sunkvežimio puspriekabę perplėšė pusiau. Laimei, vairuotojo kabinos nekliudė.
Dėl susikaupusio sniego ir ledo pervažos užtvara buvo persijungusi į automatinį avarinį režimą, kurio metu visą laiką išlieka nuleista. Visgi pervažą prižiūrėjęs darbuotojas nusprendė ją pakelti ir praleisti laukiančius automobilius. Būtent tuomet į įvyko avarija.
Incidentą tyrę transporto kompanijos atstovai dienraščiui „The Salt Lake Tribune“ sakė, kad darbuotojas šiuo atveju pažeidė veiklos saugumo protokolą.
Pagal jį užtvaras galėjo būti pakeltas tik gavus leidimą, o traukinio mašinistas turėjo būti įspėtas ir važiuoti ne didesniu kaip 15 mylių per valandą (24 km/val.) greičiu.
Negavęs jokio pranešimo apie pavojų pervažoje traukinio mašinistas važiavo 40 mylių per valandą (64 km/val.) greičiu ir tiesiog suplėšė vilkiko puspriekabę į šipulius.
Darbuotojo tapatybė neatskleidžiama, tačiau transporto kompanijos atstovai skelbia, kad tai buvo patyręs visus reikiamos apmokymus baigęs geležinkelio priežiūros komandos narys. Taip pat pranešama, kad tai pirmas toks incidentas per devynerius metus.
Saugumu rūpintis turėtų ne tik geležinkelio kompanijos darbuotojai. Eismo dalyviai važiuodami per pervažas taip pat turėtų būti ypač atidūs.
Daug dažniau panašūs incidentai įvyksta kuomet nekantrūs vairuotojai pervažas mėgina kirsti nepaisydami draudžiančio signalo ir nuleistų užtvarų.