Po motociklininko žūties įvardino dvi tragiškos lemties priežastis

Sekmadienio naktį tarp sostinės motociklininkų per socialinius tinklus nuvilnijo nerimo kupinas klausimas: „Kas ten nutiko prie Tauro kalno? Žmonės kalba, kad vaizdas buvo baisus“. Visi išgirsdavo tą patį šiurpą keliantį atsakymą – motociklininkas žuvo.

Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

May 2, 2017, 7:35 PM, atnaujinta May 2, 2017, 7:47 PM

Išlėkė prieš eismą

Kaip jau rašė lrytas.lt, tragiška avarija apie 22 val. 30 min. įvyko V. Kudirkos gatvėjee. Į priešpriešinio eismo juostą išvažiavęs motociklas susidūrė su „Volkswagen Passat“ automobiliu. Motociklininkas žuvo vietoje.

Automobiliu keleivio vietoje važiavęs jaunuolis pasakojo, kad jis su draugu leidosi nuo kalno. Tuo metu motociklas judėjo priešais - kilo į viršų. Staiga jis išvažiavo į priešingos krypties eismo juostą ir kaktomuša trenkėsi į jų mašiną.

Motociklas į priešingos krypties eismo juostą išvažiavo kelio vingyje. Policijos pareigūnų vertinimu, motociklininkas į priešingos krypties eismo juostą galėjo išvažiuoti todėl, kad nepasirinko saugaus greičio.

Vyras buvo su šalmu, tačiau smūgis buvo toks stiprus, kad po jo motociklas dar 20 metų nuskrido į priekį.

Dar vienas motociklininkas apie 23 val. žuvo Joniškio rajone. Žagarės regioninio nacionalinio parko poilsiavietėje važiuodamas parko keliuku 25 metų vaikinas nesuvaldė krosinio motociklo ir atsitrenkė į medį. Šalmo nedėvėjęs motociklininkas patyrė mirtinus sužalojimus.

KTM motociklas buvo neregistruotas ir valstybinio numerio ženklo. Vaikinas jį vairavo neturėdamas tam teisės.

Sudėtinga staigiai pasukti

Garsiausias šalies motoakrobatas Arūnas „Aras“ Gibieža pažymėjo, kad pasukti motociklą važiuojant didesniu greičiu yra sudėtinga. Ypatingai tiems vairuotojams, kuriems trūksta patirties.

„O jei dar variklio darbinis tūris didelis, motociklas bus galingas ir sunkus. Greitėjant dėl inercijos tas svoris dar labiau padidėja ir jau nepavyks lengvai išvengti kliūties“, - aiškino jis.

Faktas, kad motociklininkas išvažiavo į priešingos kryties eismo juostą, anot pašnekovo, greičiausiai liudija apie jo vairavimo patirties stygių. Kartu su noru greitai lėkti, tai neatneša nieko gero.

A. Gibieža pažymėjo, kad didelė dalis avarijų nutinka kai vairuotojai viršija greitį arba nesilaiko saugaus atstumo.

„Net jei važiuojant lėčiau kažkas ir nutiks – pasekmės nebus tokios liūdnos. Važiuodamas 50 km/val. ir griūdamas susižalosi mažiau nei pasiekęs 100 km/val.“ - konstatavo jis.

Lėmė ir motociklo tipas

„Honda“ motociklas, su kuriuo užsimušė vilnietis, savo konstrukcija yra artimesnis galingam motoroleriui. Pašnekovo teigimu, nors tokio motociklo svorio centras yra žemiau, staigiai pasukti jį yra sunkiau nei klasikinį motociklą.

„Tarkime, ant vadinamo „street baiko“ (liet. gatvės motociklo) tu sėdi aukščiau, o vairas – platesnis, todėl pasukimo jėga yra didesnė“, - aiškino A. Gibieža.

Sportininkas atkreipė dėmesį, kad sezono pradžioje reikėtų nepamiršti, kad automobilių vairuotojai dėl nepratę gatvėse matyti motociklininkų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.