Šįmet paskutinis troleibusas iškeliavo į sąvartyną – tokių senienų sostinėje keliasdešimt

Girdamasi rekordiniu miesto transporto atnaujinimu savivaldybė nutyli, kad šiemet į metalo laužą pardavė taip pat rekordinį senų transporto priemonių skaičių – 66 autobusus ir 20 troleibusų.

Iš „Škoda“ troleibuso, išvežamo į metalo laužą, buvo likęs tiktai kėbulas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Iš „Škoda“ troleibuso, išvežamo į metalo laužą, buvo likęs tiktai kėbulas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.

Lrytas.lt

Dec 8, 2019, 10:37 AM, atnaujinta Dec 8, 2019, 9:19 PM

Antakalnio gatve į metalo laužą antradienį išvežamas troleibusas „Škoda 14Tr“ buvo paskutinis šiais metais.

Daugiau senų transporto priemonių aukcionų įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ nėra numačiusi.

Senus autobusus ir troleibusus į metalo laužą bendrovė parduoda visiškai išardytus – iš jų būna likę tik kėbulai.

Dar vienas autobusas buvo padovanotas ugniagesiams gelbėtojams pratyboms.

Parduodamų nebetinkamų eksploatuoti troleibusų amžius vidutiniškai siekė 30 metų, o autobusų – apie 25 metus.

„Vilniaus viešojo transporto“ atstovė Lina Nuobarienė paneigė kalbas, kad senus autobusus ir troleibusus supirkinėjo ir Latvijos įmonės.

Anot jos, skelbtuose aukcionuose laimėdavo tik Lietuvos įmonės. Tačiau puspriekabė, ant kurios antradienį buvo užkeltas troleibusas, pažymėta latviškais valstybiniais numeriais.

Anot L.Nuobarienės, atitarnavusių transporto priemonių aukcionai labai dideliu dalyvių skaičiumi nepasižymi – jų paprastai būna nuo 3 iki 5.

„Vilniaus viešasis transportas“ aukcionuose parduoda ne tik autobusus ir troleibusus, bet ir jų atsargines detales.

Toks vyko ir šią savaitę. Jame atsarginių detalių pradinė pardavimo kaina siekė 1445 eurus. („Sostinė“)

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.