Taip pat, pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), jiems priklausančiuose valstybinės reikšmės keliuose gausu inžinerinių priemonių, tokių kaip greičio ribojimo kalneliai ir žiedinės sankryžos, kurios taip pat efektyvios mažinant greitį keliuose.
Keliuose patruliuoja ir policijos ekipažai, stebintys automobilių greitį.
Lrytas.lt lapkričio pradžioje rašė, kad policijos autoparką papildys apie 10 naujų nežymėtų automobilių, skirtų eismo priežiūrai stiprinti. Dalis mašinų bus įsigyta šiemet, kitos – 2020-ųjų pradžioje.
Be to, šalies keliuose bus pradėti naudoti 32 mobilūs greičio matavimo įrenginiai.
Naujieji greičio matuokliai galės fiksuoti visų artėjančių ir tolstančių transporto priemonių greitį, nepriklausomai nuo eismo juostų skaičiaus. Šie matuokliai registruoja pažeidėjus net šešiose skirtingose juostose.
Sektorinių matuoklių gerokai daugės
Pagal šių metų birželio 7 d. LAKD paskelbtą viešųjų pirkimų konkursą, net 100 sektorinių greičio matuoklių turėjo būti įrengti iki 2020 metų.
Bet pirkimo procesą sustabdė teismas po vieno iš tiekėjų kreipimosi.
Rugpjūčio 22 d. tiekėjai informuoti, kad naujo pasiūlymų pateikimo terminą lems teismo sprendimas.
LAKD yra įsipareigojusi, kad iki 2020 metų pabaigos Lietuvoje veiks net 130 vidutinio greičio kontrolės ruožų (260 įrenginių) ir 70 momentinių greičio matuoklių.
Šiuo metu vertinami pasiūlymai dėl 70 naujų momentinių ir 100 (50 ruožų) sektorinių greičio matuoklių pirkimo.
Dėl dar 110 sektorinių greičio matuoklių (55 ruožų) konkursas bus paskelbtas iki šių metų pabaigos.