Vilnietį šokiravo vairuotojų elgesys: net karantinas nepakeitė vieno įpročio

Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta. Sostinėje, vieno iš portalo lrytas.lt skaitytojų teigimu, vis dar gausu gatvėmis automobiliais skrajojančių piliečių, kurie varo siaubą net ir tose atkarpose, kuriose yra įrengtos pėsčiųjų perėjos.

Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>D.Umbraso nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>T.Bauro nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>T.Bauro nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>T.Bauro nuotr.
Nors visoje Lietuvoje vis dar karantinas, žmonių ir eismo srautai sumažėję, tačiau avarinių situacijų išvengti vis tiek nepavyksta.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

2020-04-13 21:02

Savo ruožtu policijos atstovai tikina, jog pavojingose vietose nuolat statomi mobilūs greičio matuokliai. Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybė aiškina, jog ties saugumą tokiuose kelio ruožuose užtikrinančiais projektais jau dirbama kurį laiką.

Iki tragedijos – vienas žingsnis

Į naujienų portalo lrytas.lt redakciją kreipėsi skaitytojas Dainius. Vyras pasakojo, jog po Vilnių net ir karantino laikotarpiu tenka važinėti daug, tad ir eismo pokyčius pastebėti lengviau.

Dainius rašė, jog džiaugiasi suaktyvėjusiu pareigūnu darbu bei trikojų rezultatais: į vairuojančius chuliganiškai ar viršijančius greitį atkreipiamas vis didesnis dėmesys, baudžiami ir neblaivūs vairuotojai.

Tačiau nors eismas ir sulėtėjo, vis daugiau žmonių pradėjo laikytis Kelių eismo taisyklių, bet vis dar atsiranda ir tokių, kurie laksto ir toliau, nuogąstavo skaitytojas.

Vyras atkreipė dėmesį į Geležinio Vilko gatvėje ties „Skulo“ degaline esančią perėją – ši esą ypač pavojinga, mat greičio ribojimai ten menkai paisomi.

„Toje atkarpoje greitis 50 km/val., nors iki ten galima skrieti 80 km/val. Spėkite, ar daugelis vairuotojų laikosi leistino greičio ir važiuoja 50 km/val.? Praėjusį savaitgalį teko važiuoti pro šią vietą ir pats savo akimis mačiau, kaip moteris įžengė į perėją, pirma juosta važiavęs žmogus pristabdė, o antra juosta važiuojantis net nesusimąstė ir nepristabdęs nurūko gerokai viršydamas greitį“, – toliau mintis lrytas.lt naujienų portalui dėstė Dainius.

Anot skaitytojo, visa laimė, jog moteris nespėjo įpusėti perėjos, mat galima tik įsivaizduoti, kokia kraupi tragedija galėjo įvykti.

„Visuomenėje dažnai nesąmoningai kalbama: o ar toje vietoje kas nors žuvo, ar buvo sužalotas? O galima paklausti ir kitaip: nejau reikia skaudžios nelaimės, kad kažkas keistųsi? Juk kalbame apie žmonių saugumą“, – piktinosi vyras.

Priemonių jau imtasi

Norėdamas išsiaiškinti, kaip saugumą šioje kelio atkarpoje užtikrina mieste veikiančios institucijos, naujienų portalas lrytas.lt kreipėsi tiek į Lietuvos policiją, tiek į Vilniaus miesto savivaldybę.

„Minėta perėja policijai žinoma, policinių priemonių metu ten nuolat vyksta greičio kontrolė“, – sakė Vilniaus apskrities VPK Komunikacijos poskyrio vedėja Julija Samorokovskaja.

Vilniaus apskrities VPK Komunikacijos poskyrio vedėjos teigimu, šioje kelio atkarpoje nustatyta ir naujųjų greičio matuoklių vieta, todėl pareigūnai ir ateityje tikrins vairuotojų Kelių eismo taisyklių laikymąsi.

Tuo metu Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis tvirtino, jog šiuo metu pagrindinės eismo reguliavimo ir saugumo priemonės perėjoje yra įrengtos ir funkcionuoja.

„Geležinio Vilko gatvėje, ties J.Kazlausko gatve, esančioje perėjoje Vilniaus miesto savivaldybė yra užtikrinusi pagrindines eismo reguliavimo ir saugumo priemones: įspėjamuosius skydus, mirksinčius žibintus perėjoje, kelio dangos ženklinimą, greičio ribojimą“, – dėstė T.Kamaitis.

Pasak Eismo organizavimo skyriaus vedėjo, savivaldybė siekia didinti minėtos perėjos eismo saugumo lygį, kad pažeidžiamiausi eismo dalyviai – pėstieji – būtų apsaugoti.

„Atliekami paruošiamieji darbai dėl greičio matavimo prietaisų įrengimo Vilniaus miesto gatvėse, numatant ir greičio kontrolę minėtoje perėjoje. Greičio kontrolės įrenginiai bus montuojami 2021 metais“, – sakė T.Kamaitis.

Štai antras savivaldybės darbotvarkėje numatytas darbas bus techninio projekto parengimas – perėją reguliuos šviesoforai.

„Atlikus techninio projekto parengimą, savivaldybė 2021 metais planuos šio finansavimą ir realizavimą“, – reziumavo artimiausių metų planus Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.