„Via Baltica“ magistralėje bus tobulinamas ruožas Kauno rajone

Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos. Dėl parengiamųjų darbų šiandien pasirašyta trišalė Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Kelprojektas“ sutartis.

Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Siekiant užtikrinti, kad magistralė „Via Baltica“ atitiktų aukščiausius infrastruktūros kokybės ir eismo saugos reikalavimus, numatoma tobulinti magistralės ruožą tarp Garliavos ir Kauno rajono ribos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Apr 23, 2020, 12:37 PM, atnaujinta Apr 23, 2020, 12:39 PM

„Numatomas tobulinti „Via Baltica“ ruožas Kauno rajone yra keturių eismo juostų, tačiau jame tranzitinis eismo srautas neatskirtas nuo vietinio, nėra pėsčiųjų ir dviračių takų, o leistinas greitis vietoj 130 km/val. siekia tik 90 km/val.

Siekdami, kad magistralėje „Via Baltica“ būtų užtikrinti vieningi infrastruktūros, eismo saugos ir maksimalaus leistino greičio parametrai, planuojame modernizavimo darbus“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Pasirašyta sutartis numato parengiamuosius darbus magistralei „Via Baltica“ priklausančio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo sankryžos su krašto keliu Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus iki Kauno rajono ribos.

Per 30 mėnesių turės būti parengtas šio ruožo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtros planas, taip pat parengtas ir įgyvendintas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas.

Siekiant užtikrinti saugias eismo sąlygas visiems galimiems eismo dalyviams, bus ieškoma novatoriškų, techniniu ir saugaus eismo požiūriais įvertintų, aplinkai nekenksmingų sprendimų.

Minėto ruožo sankryžose ir keliuose planuojama nustatyti saugaus eismo požiūriu problemiškas vietas, joms ištaisyti parinkti tinkamas inžinerines eismo saugos priemones.

Rengiant specialiojo teritorijų planavimo dokumentą turės būti išanalizuotos ne mažiau kaip trys techninių sprendinių alternatyvos, pagal jas modeliuojami transporto srautai.

Įgyvendinant žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą numatoma suformuoti apie 215 ha teritoriją, reikalingą darniai „Via Baltica“ magistralės plėtrai.

Šiuo metu taip pat rengiamasi tolesniam „Via Baltica“ modernizavimui tarp Marijampolės bei Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos.

Pagal 2018 m. pradžioje su UAB „Kelprojektas“ pasirašytą sutartį rengiamas magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 km iki 97,06 km specialiojo planavimo dokumentas, įgyvendinamas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas. Įgyvendinus šią sutartį bus suformuota apie 612 ha ploto teritorija, reikalinga daugiau kaip 40 km ilgio transporto koridoriui.

Numatyti parengiamieji darbai sudarys sąlygas „Via Baltica“ plėtrai, užtikrinant magistralės atitikimą aukščiausiems saugaus eismo, aplinkosaugos ir darnaus judumo reikalavimams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.