Viena Parodos gatvės pusė skirta ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams. Šaligatvyje įrengtas ir ugniagesiams reikalingas įrenginys. Hidrantas kyšo iš grindinio, kad būtų matomas iš toli, yra nudažytas raudonai.
Tačiau ne visi dviratininkai, leisdamiesi Parodos gatvės šaligatviu žemyn, jį pastebi.
„Prietemoje šio įrenginio, nedaug išsikišusio iš grindinio, nematyti. Vieną vakarą mačiau, kaip už jo užkliuvo ir griuvo net keli dviračiais važiavę žmonės. Situacija buvo pavojinga“, – pasakojo kaunietė Rimantė Baliutavičiūtė.
Dviratininkai su nemaloniomis kliūtimis susiduria ir požeminėje perėjoje, esančioje po Savanorių ir Taikos prospektais. Netoli šios vietos yra Kauno aklųjų ir silpnaregių centras, todėl perėją kauniečiai vadinama Aklųjų perėja.
Prie šios perėjos laiptų įtaisyti metaliniai loveliai, kuriais būtų galima nusistumti ar užsivežti dviračius. Bet loveliai pritvirtinti visai prie sienų, greta turėklų.
„Stumiant dviratį, pedalai remiasi į požeminės perėjos sieną, turėklai trukdo, todėl dviratį, norint naudotis šiais loveliais, reikia pakreipti.
Daugeliui žmonių taip stumti dviračius sunku, nes reikia daug jėgų.
Matau, kad kiti žmonės dviračius tiesiog nešasi laiptais, metaliniais loveliais nesinaudoja. Tokie įrenginiai beprasmiški“, – svarstė dviratininkas Giedrius, kuris dažnai keliauja šia požemine perėja.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Inga Bendokienė pripažino, kad Parodos gatvėje kyšo ugniagesiams reikalingo hidranto dalis.
„Ji negali būti pašalinta, tačiau ieškome sprendimo, kaip įrenginį paženklinti ar tą vietą kaip nors pažymėti“, – sakė I.Bendokienė.
Savanorių ir Taikos prospekto požeminėje perėjoje esančius dviračiams skirtus lovelius pertvarkyti, pasak Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotojos, jau pavesta įmonei „Kauno švara“.