Nusprendžiau važinėti su savo m+s žieminėmis visus metus. Pasitestuosiu pats, kokie rezultatai. O tai pastoviai atiduoti 25€ už montavimus jau nelabai linksma. Kainos tai na
o mano asmeninė patirtis parodė, kad gerai padilusi žieminė padanga vasarą suteikia daug daugiau pranašumų. Minkštos, su giliu protektoriumi žieminės padangos vasarą ant idealaus asfalto turbūt bus blogiau, gal plaukios, gal garsiau suksis, bet kai su tom kietom vasarinėm prieš mažą kalniuką užvažiuoti negali, ratai buksuoja ant mažiausio smėliuko - tai ačiū. Dėl akvaplaningo - su vasarinėmis garsaus gamintojo padangomis turėjau daug daugiau problemų nei su gero gamintojo žieminėmis. O šiaip - nelakstykit šimtais ir skirtumo nejausit.
Straipsnio pavadinimas klaidinantis. Ziemines nedygliuotas padangas palikti galima. Su protu vazinejant lupineti tu padangu kas puse metu tikrai nebutina
Vienareikšmiškai vasarinės vasarą geriau stabdo ant asfalto nei žieminės, o posūkiuose mažiau plaukioja. Važiuoju magistralėje iki 110 kmh, daugiau nelakstau, tačiau padangų skirtumas milžiniškas. Kas važinėja žvirkeliais, gal kitaip, bet tokių nedaug. O vasarinės dabar, esant -2 oC visai neblogai dirba. Jau sekmadienį pasikeičiau ratus, tai viskas OK. Žiemą naudoju minkšto mišinio, o vasarą vasarines. Gal kas žiemą važinėja su kieto mišinio, vasarą ir nėra labai aktualu keisti padangas, bet reikia važinėti kaip pensininkui...
Vasarines padangos reikalingos Ispanijoje, Prancuzijoje, Portugalijoje ir pan... Nes ten vasara 10 menesiu per metus. Lietuvoje nereikalingos, nes vasara buna 2 savaites, o visa kita laika nuo +11 laipsniu iki -20 laipsniu :-)))
Mieste vazineju pagrinde, greitis apribotas iki 30- 50. padangos siuolaikines ir man jokio skirtumo kokie ten indeksai ant ju. didziausia nauda keitejam ir valdzia gauna papildoma pvm (retkarciais).
Kampinis slifuoklis be apsaugos, pniaumatinis atsuktuvas be oro nuvedimo slangos, masina pakelta ir dar pakistas kazkoks medinis brusas, ratai susukti.. ir t..
Su bulgarke reikia nuvalyti stabule, ir ratlanki vidine puse, nesvarumus ir pns. sutapt vario tepalu, varztus uzsukt dino raktu pagal gamintojo rekomendacijas. Retas montavimo centras ta daro nes nori uzkalt bapkes ant greicio.
Vasara stabdymo kelias vaziuojant 80 km/h su vasarinemis ~29 m, su zieminemis ~44 m. Akvaplaningas su zieminem prie gerokai mazesnio greicio prasideda, jau nekalbant apie automobilio valdyma ant slapio asfalto.
Vasarinių ir žieminių padangų reikalas smarkiai sureikšmintas (aišku, nekalbame apie dygliuotas). Jeigu žmogus didžiąją laiko dalį važinėja leistinu greičiu (90-110 km/h) ir per vasaros sezoną nuvažiuoja 10 tūkst. km, padidėjusios kuro sąnaudos tikrai neatperka visų kitų išlaidų, o saugumui tai neturi jokios įtakos (aišku, jeigu padangos nėra visai nudilę ir pagamintos prieš 10 metų).
Jei mano nuvaziuoti atstumai minimalus ,vazineju 1-2 kartus per savaite -tai ziemines padangos galioja 5-6 metus ir ilgiau -nebutina keisti i vasarines ir islaidauti
galima
neigu nesipuotos uzsakytas straipsnis
draudikai nepriestarauja
vazineju zieminem kiaurus metus...
M
Nusprendžiau važinėti su savo m+s žieminėmis visus metus. Pasitestuosiu pats, kokie rezultatai. O tai pastoviai atiduoti 25€ už montavimus jau nelabai linksma. Kainos tai na
Albinas
Niekuomet nekaitalioju padangų, važinėju universaliomis, arba žieminės kieto mišinio.
Zmogus
seniai meciau ta nuostolingta uzsiemima, naudoju universalias padangas ir nejauciu trukumu
neziniukas
Važinėju su universaliomis normaliai, nei keisti nereikia, nei saugoti antrą komplektą nereikia. Jokių problemų.
Molas
Iš kur ir kas ištraukė, kad negalima palikti žieminių? :))
Tai tik teorija
o mano asmeninė patirtis parodė, kad gerai padilusi žieminė padanga vasarą suteikia daug daugiau pranašumų. Minkštos, su giliu protektoriumi žieminės padangos vasarą ant idealaus asfalto turbūt bus blogiau, gal plaukios, gal garsiau suksis, bet kai su tom kietom vasarinėm prieš mažą kalniuką užvažiuoti negali, ratai buksuoja ant mažiausio smėliuko - tai ačiū. Dėl akvaplaningo - su vasarinėmis garsaus gamintojo padangomis turėjau daug daugiau problemų nei su gero gamintojo žieminėmis. O šiaip - nelakstykit šimtais ir skirtumo nejausit.
na
Straipsnio pavadinimas klaidinantis. Ziemines nedygliuotas padangas palikti galima. Su protu vazinejant lupineti tu padangu kas puse metu tikrai nebutina
Gintaras
Aš tikrai nustebęs: 49% tautiečių kiekvieną pavasarį ieško naujų padangų?! Net vokiečiai pavydėtų...
Giedriux
Vienareikšmiškai vasarinės vasarą geriau stabdo ant asfalto nei žieminės, o posūkiuose mažiau plaukioja. Važiuoju magistralėje iki 110 kmh, daugiau nelakstau, tačiau padangų skirtumas milžiniškas. Kas važinėja žvirkeliais, gal kitaip, bet tokių nedaug. O vasarinės dabar, esant -2 oC visai neblogai dirba. Jau sekmadienį pasikeičiau ratus, tai viskas OK. Žiemą naudoju minkšto mišinio, o vasarą vasarines. Gal kas žiemą važinėja su kieto mišinio, vasarą ir nėra labai aktualu keisti padangas, bet reikia važinėti kaip pensininkui...
nuomone
Vasarines padangos reikalingos Ispanijoje, Prancuzijoje, Portugalijoje ir pan... Nes ten vasara 10 menesiu per metus. Lietuvoje nereikalingos, nes vasara buna 2 savaites, o visa kita laika nuo +11 laipsniu iki -20 laipsniu :-)))
HMM
Mieste vazineju pagrinde, greitis apribotas iki 30- 50. padangos siuolaikines ir man jokio skirtumo kokie ten indeksai ant ju. didziausia nauda keitejam ir valdzia gauna papildoma pvm (retkarciais).
Algism
Ir koks dur_ius sugalvojo šio straipsnio pavadinimą?
ew
Kampinis slifuoklis be apsaugos, pniaumatinis atsuktuvas be oro nuvedimo slangos, masina pakelta ir dar pakistas kazkoks medinis brusas, ratai susukti.. ir t..
Saugumietis
Kiek saugumo pazeidimu matote nuotraukoje? Ant ko masina pakelta? Apsauga ant slifuoklio?
g
saugaus eismo praktikai
? kokybe
Na su bulgarke tai tikrai nereikia, nebent su metaliniu šepečiu. O vario teplas gėris, niekada neprikepa prie stebulės diskai.
Šiaip jau nepasako kelių momentų
Ant asfalto- taip, žieminės turi prastesnį sukibimą nei vasarinės. O štai ant žvyrkelio, ar kokiu miško keliuku, žole- geresnį sukibimą turi žieminės.
kokybe
Su bulgarke reikia nuvalyti stabule, ir ratlanki vidine puse, nesvarumus ir pns. sutapt vario tepalu, varztus uzsukt dino raktu pagal gamintojo rekomendacijas. Retas montavimo centras ta daro nes nori uzkalt bapkes ant greicio.
Galima ir su zieminem, o bet taciau
Vasara stabdymo kelias vaziuojant 80 km/h su vasarinemis ~29 m, su zieminemis ~44 m. Akvaplaningas su zieminem prie gerokai mazesnio greicio prasideda, jau nekalbant apie automobilio valdyma ant slapio asfalto.
Kardiobatonas
Vasarinių ir žieminių padangų reikalas smarkiai sureikšmintas (aišku, nekalbame apie dygliuotas). Jeigu žmogus didžiąją laiko dalį važinėja leistinu greičiu (90-110 km/h) ir per vasaros sezoną nuvažiuoja 10 tūkst. km, padidėjusios kuro sąnaudos tikrai neatperka visų kitų išlaidų, o saugumui tai neturi jokios įtakos (aišku, jeigu padangos nėra visai nudilę ir pagamintos prieš 10 metų).
Vanagas
Wazineju wisus metus Zieminemis R20 padangomis jokio diskomforto Vasara Neverta Keisti tikrai
xf to sostinietis
Turtingi žmonės kartais būna ne tik nagli, bet ir protingi. kadangi ne formulės trasoje važinėja, tai pagal oro sąlygas padangų nekeičia.
-ma
Nupjauti ratą...
Ma
ką su bulgarke galima daryt keičiant ratus???
as 17 metu vazineju kiaurus metus zieminem
nes nusibodo keisti ,vaziuoju mazai ,nelakstau ,jau esu nejaunas , dejau skersa ant jusu
Kaimietis
Aš jau visa savaitė, kaip žiemines slides pakeičiau in vasarines...
Algis
Jei mano nuvaziuoti atstumai minimalus ,vazineju 1-2 kartus per savaite -tai ziemines padangos galioja 5-6 metus ir ilgiau -nebutina keisti i vasarines ir islaidauti
tik
padangose pripazystu , kad geriausia yra translytes. Nebent ner ka daugiau veikt zmogui , kaip pavasari ir rudeni kuistis su padangom