Svarbus kelias pakaunėje nušvis negreit: vairuotojus tai skatina kurti šmaikščius skelbimus

Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai vakariniame Kauno aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus. Eismo saugumui pagelbėtų šio kelio ruožo apšvietimas, tačiau tokiu patogumu vairuotojai mėgausis dar tik po kelerių metų.

Transporto priemonių srautas vakariniame aplinkkelyje net naktį nesumažėja.<br>M.Patašiaus nuotr.
Transporto priemonių srautas vakariniame aplinkkelyje net naktį nesumažėja.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>T.Bauro nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>T.Bauro nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>lrytas.lt nuotr.
Nuolatinės spūstys ir skaudūs eismo įvykiai aplinkkelyje jau skatina vairuotojus kurti šmaikščius skelbimus.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 17, 2022, 6:42 AM

„Perku automobilį prie „Megos“! Galimas keitimas į manąjį, kuris stovi spūstyje vakariniame aplinkkelyje“, „Pirkčiau vietą automobiliui spūstyje (siūlyti arčiau greitkelio Vilnius–Klaipėda)“ – tokių nevilties apimtų vairuotojų pastabų galima rasti socialiniuose tinkluose.

Mastaičiuose (Kauno r.) gyvenantis Romanas Kozauskas beveik kasdien važiuoja į savo darbo vietą Šilainių rajone.

Važiuojant vakariniu aplinkkeliu jam pasiekti darbo vietą – pats patogiausias būdas, tačiau ne visada greičiausias.

„Jeigu įvyksta bent menkas eismo įvykis, kelionė dėl spūsčių gali užtrukti valandą ir ilgiau“, – tikino kaunietis. Jis nesistebi, kad vairuotojams lieka gausybė laiko perskaityti naujienas ar net pasidalyti įspūdžiais socialiniuose tinkluose.

R.Kozauskas neabejoja, kad eismo saugumui pagelbėtų aplinkkelio apšvietimas, nes visi kiti svarbiausi keliai aplink Kauną apšviesti ir tai palengvina vairuotojams kelionę nepalankiomis sąlygomis.

„Pažįstu šią trasą atmintinai, tačiau pirmą kartą važiuojančiam žmogui nematyti net nusukimų nuo aplinkkelio“, – kalbėjo R.Kozauskas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadybininkas Evaldas Tamariūnas pranešė, kad planuojama parengti ikiprojektinius sprendinius nuo Sargėnų sankryžos iki Garliavos (Kauno r.).

Ikiprojektiniai sprendiniai bus skirti eismo organizavimui tobulinti ir eismo saugai užtikrinti.

„Analizuojant techninius sprendinius vienas klausimų bus apšvietimo užtikrinimas“, – pranešė E.Tamariūnas.

Vis dėlto apšvietimo šia svarbia transporto arterija važiuojantiems vairuotojams teks laukti dar ilgai, mat 2022-aisiais planuojama tik pradėti ikiprojektinių sprendinių analizę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.