„Perku automobilį prie „Megos“! Galimas keitimas į manąjį, kuris stovi spūstyje vakariniame aplinkkelyje“, „Pirkčiau vietą automobiliui spūstyje (siūlyti arčiau greitkelio Vilnius–Klaipėda)“ – tokių nevilties apimtų vairuotojų pastabų galima rasti socialiniuose tinkluose.
Mastaičiuose (Kauno r.) gyvenantis Romanas Kozauskas beveik kasdien važiuoja į savo darbo vietą Šilainių rajone.
Važiuojant vakariniu aplinkkeliu jam pasiekti darbo vietą – pats patogiausias būdas, tačiau ne visada greičiausias.
„Jeigu įvyksta bent menkas eismo įvykis, kelionė dėl spūsčių gali užtrukti valandą ir ilgiau“, – tikino kaunietis. Jis nesistebi, kad vairuotojams lieka gausybė laiko perskaityti naujienas ar net pasidalyti įspūdžiais socialiniuose tinkluose.
R.Kozauskas neabejoja, kad eismo saugumui pagelbėtų aplinkkelio apšvietimas, nes visi kiti svarbiausi keliai aplink Kauną apšviesti ir tai palengvina vairuotojams kelionę nepalankiomis sąlygomis.
„Pažįstu šią trasą atmintinai, tačiau pirmą kartą važiuojančiam žmogui nematyti net nusukimų nuo aplinkkelio“, – kalbėjo R.Kozauskas.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadybininkas Evaldas Tamariūnas pranešė, kad planuojama parengti ikiprojektinius sprendinius nuo Sargėnų sankryžos iki Garliavos (Kauno r.).
Ikiprojektiniai sprendiniai bus skirti eismo organizavimui tobulinti ir eismo saugai užtikrinti.
„Analizuojant techninius sprendinius vienas klausimų bus apšvietimo užtikrinimas“, – pranešė E.Tamariūnas.
Vis dėlto apšvietimo šia svarbia transporto arterija važiuojantiems vairuotojams teks laukti dar ilgai, mat 2022-aisiais planuojama tik pradėti ikiprojektinių sprendinių analizę.