Teks priprasti prie naujos tvarkos – kardinaliai keisis eismo organizavimas prie būsimojo „Akropolis Vingis“

Praėjusią savaitę jau rašėme apie pristatytus daugiafunkcinio kvartalo „Akropolis Vingis“ projektinius pasiūlymus. Minėtieji projektiniai pasiūlymai bus vertinami ir aptariami viešojo svarstymo su visuomene metu jau liepos pabaigoje. Šiame straipsnyje apžvelgsime būsimus eismo pokyčius aplink būsimą naująjį kompleksą, o pačio komplekso funkcinių sprendimų pakartotinai neaptarinėsime.

Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>T.Bauro nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>T.Bauro nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus keičiamas eismo organizavimas.<br>„DO architects“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Aidas Pelenis

Jul 8, 2022, 9:37 AM

Bus naikinama šviesoforinė sankryža, planuojamas mini tunelis

Vienas esminių eismo organizavimo pokyčių prie būsimo „Akropolio“ – Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos panaikinimas. Vietoj minėtos sankryžos numatoma turbo žiedinė sankryža, kurios išorinis diametras bus 40 metrų.

Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog žiedinė sankryža projektuojama su patekimu iš ir į Geležinio vilko g., Gerosios vilties g., daugiabučių kiemus ir „Akropolio“ įvažiavimą.

Siekiant išvengti eismo srautų susikirtimo, nuo turbo žiedinės sankryžos planuojamas mini tunelis po Geležinio Vilko gatve, kuris leis transporto priemonėms patekti į „Akropolio“ teritoriją.

Taip pat bus rekonstruojama Savanorių prospekto ir Gerosios Vilties gatvės sankryža. Vilkpėdės gatvės dalis, nuo minėtos sankryžos iki Geležinio Vilko gatvės, bus siaurinama iki dviejų eismo juostų, bus įrengiamas 3 metrų pločio dviračių takas aptarnausiantis srautus atvykstančius nuo Naujamiesčio, Centro mikrorajonų. Pėsčiųjų ir dviračių srautas į Vingio parko ir Akropolio teritoriją pateks po naujai formuojama požemine perėja – tuneliu.

„Projektuojamas platus pėsčiųjų takas iki požeminės perėjos į projektuojamo pastato Geležinio Vilko g. 2 teritoriją. Dviračių ir pėsčiųjų takus skirs plati žalioji juosta. Kitoje gatvės pusėje numatomas platus šaligatvis, automobilių stovėjimo vietos, žalioji juosta.

Šalia naujo Gerosios Vilties g. turbo žiedo numatoma viešoji erdvė su nuožulniais (iki 5 proc.) pėsčiųjų ir dviračių nusileidimais į požeminę perėją užtikrinant visų eismo dalyvių matomumą ir saugumą“, – apie eismo pertvarkymus Gerosios Vilties gatvėje rašoma projektiniuose pasiūlymuose.

Netoli degalinės planuojama įrengti dar vieną žiedinę sankryžą

Eigulių gatvėje, sankirtoje su naujai planuojama Vidine gatve, planuojama įrengti dar vieną žiedinę sankryžą, kuri būtų 26 m diametro su viena važiuojamąja juosta.

„Centrinė žiedinės sankryžos dalis projektuojama „užvažiuojama“. Centrinės žiedo dalies danga – granitinės trinkelės įrėmintos granitiniais kelio bordiūrais“, – apie būsimą žiedinę sankryža rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projekto techniniai parametrai

Planuojamų objektų adresas:

  • Geležinio Vilko g. 2, Vilkpėdė;
  • Vidinė gatvė (D kategorija) – 610 m;
  • Geležinio Vilko gatvės atkarpa (A kategorija) – 625 m;
  • Savanorių prospekto atkarpa (C kategorija) – 170 m;
  • Gerosios Vilties gatvės atkarpa (D kategorija) – 215 m;
  • Čiurlionio gatvės atkarpa (Vingio parko teritorija) (D kategorija) – 335 m;
  • Eigulių gatvės atkarpa (D kategorija) – 560 m;
  • Tūkstantmečio gatvės atkarpa (A kategorija) – 300 m;
  • Dviračių takai: Geležinio Vilko gatvė – 395m;
  • Gerosios Vilties gatvė – 285 m;
  • Čiurlionio gatvė – 485 m;
  • Eigulių gatvė – 397 m;

Projekto vystytojas – UAB „Vingio turtas“. Projektinius siūlymus ruošė UAB „DO architects“, projekto vadovė – Vaida Šimoliūnaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: Kopenhagoje milžiniškas gaisras pasiglemžė istorinį pastatą