Nuo didelių spūsčių pavargę gyventojai piktinasi: „Kodėl pas mus to nedaroma?“

Tose vietose, kur formuojasi automobilių spūstys, vairuotojai norėtų naudotis žiedinėmis sankryžomis ir negaišti laiko prie šviesoforų. To tikėjosi ir Domeikavos gyventojai. Bet ne visi jų norai išsipildys.

Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Ties Kauno miesto ir Domeikavos riba Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje nuspręsta įrengti šviesoforą.<br>R.Vilkelio nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 14, 2023, 10:29 PM

Prie Kauno prisišliejusioje Domeikavoje (Kauno r.) kuriasi vis daugiau gyventojų, todėl automobilių eismas pagrindiniame Kauną ir Domeikavą jungiančiame kelyje – Vandžiogalos plente – intensyvus.

Rytais ir vakarais ties miesto ir Domeikavos riba jau ne vienus metus formuojasi nemažos automobilių spūstys.

Domeikavoje gyvenantis, o Kauno centre dirbantis Juozas Martinkus pasakojo, kad piko metu 3 kilometrų atkarpą nuo Domeikavoje esančios Seminarijos gatvės iki Šilainių, kur mašinų spūstys sumažėja, ankstesnėmis vasaromis pavykdavo įveikti per 30 minučių, o žiemą, kai anksčiau temsta ir vėliau švinta, – per 45 minutes.

Birželio 19 dieną Kauno savivaldybė pradėjo darbus Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvių sankirtoje.

„Dabar tenka važiuoti apylanka per Panerių gatvę. Kelionė jau trunka apie valandą“, – pasakojo vyras.

J.Martinkus sakė, jog laikinus nepatogumus buvo pasirengęs iškęsti, nes tikėjosi, kad Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankirtoje bus įrengta žiedinė sankryža.

„Darbininkai dirbo dvi savaites, tada darbai kelioms dienoms sustojo. Dabar matome, kad jie vyksta kitaip. Atrodo, kad žiedinės sankryžos nebus, vėl įrenginėjama paprasta“, – pasakojo vyras.

Kitas kaunietis Rimantas Sakalauskas mano, kad jei bus įrengta šviesoforo reguliuojama sankryža, situacija nepagerės.

„Jei eismą reguliuos šviesoforas, kaip ir ankščiau, kai čia gaišdavome laiką vos judančiose automobilių spūstyse, taip bus ir toliau. Visame pasaulyje įrengiamos žiedinės sankryžos, dėl jų spūsčių būna mažiau. Kodėl pas mus to nedaroma?“ – pyko vyras.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Griauslys pranešė, kad Vandžiogalos plento ir Įgulos gatvės sankryžoje rangovas dirba pagal projektą, atnaujinami požeminiai tinklai, kelio ir pėsčiųjų takų danga.

Taip pat šioje vietoje numatyta įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.

„Buvo atliktas sankryžos srautų tyrimas ir modeliavimas, kuris parodė, kad šioje vietoje labiau tinka šviesoforas nei žiedinė sankryža“, – aiškino A.Griauslys.

Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas tikino, jog šviesoforas bus sureguliuotas taip, kad prioritetas bus skiriamas pagrindinės gatvės transporto eismui.

Žiedinę sankryžą suplanuota įrengti kitoje Domeikavos vietoje – Vytėnų ir Užnerio gatvių sankirtoje.

Kol vyksta darbai, gyventojai raginami dažniau naudotis viešuoju transportu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.