„Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis, taip bus taupomas ir kelionės laikas, ir degalų sąnaudos“, – pranešime spaudai cituojamas Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Ruošiantis pagrindinio tilto per Kruną rekonstrukcijai, priimtas sprendimas statyti per upę laikiną, kuris bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama. Tokiu būdu judriausioje šalies automagistralėje bus užtikrintas sklandus eismas, mažinant spūsčių, eismo įvykių tikimybę.
Numatoma, kad esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa.