Sugalvojo, kaip paprasčiau vežti vaikus automobilyje

Dažnai vaikiškos kėdutės būna sunkios, jas sunku nešioti ir sudėtinga tvirtinti automobilio salone.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-04-16 16:35, atnaujinta 2018-02-14 14:22

Būtent dėl šios priežasties „Volvo Cars“ sukūrė visiškai naują lengvos, atbulai montuojamos pripučiamos kėdutės koncepciją.

Kėdutė yra saugi, lengvai supakuojama ir nešiojama. Nieko panašaus kol kas nesiūlo nei viena iš rinkoje parduodamų automobilinių kėdučių.

Kurdamas šią koncepciją, Los Andžele esančio „Volvo“ stebėsenos ir koncepcijų centro dizaino vadovas Lawrence'as Abele galvojo apie savo dvi atžalas: „Vaikų saugumas man - svarbiausias. Kai su savo mažyliais gyvenome užsienyje, buvome priversti tampyti sunkias kėdutes po oro uostus ir montuoti jas taksi automobiliuose.

Daugeliui su vaikais keliaujančių žmonių tai tikras iššūkis, todėl bet koks sprendimas, sugebantis palengvinti tėvų gyvenimą – puiki pagalba“.

Koncepcija suteikia naujų galimybių - pavyzdžiui, seneliams ir draugams, kurie prižiūri mažylius ir kuriems reikia ypač lengvos ir mobilios kėdutės.

Šią kėdutę patogu pasiimti į taksi, išnuomotą automobilį ar autobusą, ji taip pat pravers ir kitose situacijose, kuriose jaunos šeimos anksčiau turėjo pasikliauti esamomis saugumo priemonėmis.

Kėdutėje įmontuota naujoviška tyli ir veiksminga pripūtimo sistema. Kėdutė pripučiama per mažiau nei 40 sekundžių, oras išleidžiamas įmontuota pompa. Bendras kėdutės svoris – mažiau nei 5 kg, taigi ji beveik du kartus lengvesnė nei įprasta šiuolaikinė kėdutė.

„Bluetooth“ jungtimi kėdutė yra prijungta prie interneto, o tai užtikrina papildomų funkcijų ir galimybių, įskaitant kėdutės pripūtimą, naudojant nuotolinio valdymo funkciją. Kėdutę kartu su vaiko daiktais galima sudėti į nedidelį krepšį.

„Automobilinės kėdutės prototipui mes naudojome ypatingą „drop-stitch“ technologijos audinį. Pripūstas šis audinys yra labai stiprus, nes jo viduje gali būti labai aukštas vidinis slėgis.

Ši technologija yra naudojama laivų gamyboje, nors iš pradžių ji buvo sukurta armijai, mėginant sukurti pripučiamą lėktuvą“, – pasakojo „Volvo“ stebėsenos ir koncepcijų centro projektų vadovė Maria Hansson.

Koncepcinė pripučiama automobilinė kėdutė statomai atbulai, nes taip vaikams yra saugiau keliauti. Priešingai nei suaugusiojo, vaiko kaklas vis dar vystosi.

Esant priekiniam susidūrimui, važiavimo kryptimi žiūrinčio keleivio galva iš inercijos juda į priekį, taip patiriamos rimtos sprando traumos. Būtent todėl iki 3–4 metų amžiaus vaikams reikalingas specialus fiksavimas ir jie turi keliauti žiūrėdami atgal.

„Apskritai mums visiems reikėtų keliauti žiūrint priešinga nei važiavimo kryptimi, tačiau šiuolaikiniuose automobiliuose tai neįmanoma. O maži vaikai kuo ilgiau gali ir turi keliauti žiūrėdami atgal, – aiškino L.Abele.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.