Druskininkų ralio nugalėtojas papasakojo, ko reikia pergalei

Paskutiniam Lietuvos ralio čempionato (LARČ) etapui „RallyClassic“ Druskininkai 2014, vyksiančiam spalio 3-4 dienomis, besiruošiantis Giedrius Notkus sieks pakartoti praėjusių metų rezultatą – užkopti ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio.

G.Notkus gerai įsiminė pernykštį Druskininkų ralį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
G.Notkus gerai įsiminė pernykštį Druskininkų ralį.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 26, 2014, 5:05 PM, atnaujinta Jan 29, 2018, 12:16 PM

- Giedriau, kokios nuotaikos laukiate paskutiniojo LARČ etapo, „RallyClassic“ Druskininkai 2014? Koks šis sezonas buvo jūsų ekipažui?

- Šis sezonas buvo pakankamai sėkmingas, nors jo pradžioje ir turėjome nemažai techninių problemų. Į Druskininkus važiuosime gerai nusiteikę, nes pernai tapome „RallyClassic“ nugalėtojais.

Stengsimės pakartoti pasiektą rezultatą, nors tai padaryti ir nebus lengva. Esame ambicingi, todėl bandysime nepasiduoti, važiuoti išvystant maksimalų tempą.

- Kuo „RallyClassic“ Druskininkai 2014 skiriasi nuo kitų šių metų LARČ etapų?

- „RallyClassic“ labiausiai išsiskiria šalia „Grūto parko“ esančiu greičio ruožu, kuris yra ilgas ir vingiuotas, driekiasi mišku, šalia kelio auga daugybė medžių, danga – slidi ir minkšta, todėl ruožas yra tikrai įdomus, greitas ir pavojingas.

Šis ralis reikalauja labai techniško vairavimo, todėl ir žavi lenktynininkus. Pernai šiame greičio ruože išsisprendė mūsų ekipažo likimas – nugalėjome įgiję kelių sekundžių pranašumą.

- Druskininkuose ekipažų laukia naktinis greičio ruožas ir paskutinė ralio atkarpa mieste. Kokiomis savybėmis jie pasižymi?

- Naktinis „RallyClassic“ ruožas reikalauja daug didesnio susikaupimo, glaudesnio ryšio tarp vairuotojo ir šturmano.

Taip pat, automobiliuose naudojami papildomi žibintai ir pats naktinės trasos surašymas šiek tiek skiriasi nuo kitų greičio ruožų – susirašant reikia įsidėmėti visas smulkmenas ir detales. Žinoma, važiuojant naktį greičio ruože sunkiau orientuotis, be to, labai svarbus tikslus šturmano darbas.

Naktinis greičio ruožas – sudėtingas, ne visi gali jį pravažiuoti greitai, todėl labai gerai atsiskleidžia vairuotojo meistriškumas bei bendras ekipažo darbas. Naktinis važiavimas visam raliui suteikia daugiau intrigos.

Druskininkuose yra tekę važiuoti siauru dviračių taku – tai buvo labai sudėtinga, daugybei ekipažų nepavyko susidoroti su šiuo iššūkiu. Miesto greičio ruožai visada įdomūs – jie pritraukia daugiau entuziastų ir lenktynininkus skatina iki dugno spausti greičio pedalą.

- Kokiomis apskritai trasomis labiausiai mėgstate važiuoti?

- Druskininkuose labiausiai mėgstu ilgąjį greičio ruožą, kuris yra labai sudėtingas ir įdomus. Kadangi ralis dažniausiai vyksta žvyrinėse trasose, būtent jomis važiuojant galima pajusti didžiausią lenktynių malonumą. Iš tikrųjų, važiavimas kiekviena trasa yra įdomus ir reikalauja pastangų.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.