Lrytas.lt bandymas: po Vilnių – su „Ferrari“

Galingo „Ferrari“ variklio garsas girdisi iš tolo, pats automobilis pasirodo tik po minutėlės.

„Ferrari“ į Lietuvą atsigabenę verslininkai nusprendė jį nuomoti trumpiems pasivažinėjimams.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Ferrari“ į Lietuvą atsigabenę verslininkai nusprendė jį nuomoti trumpiems pasivažinėjimams.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

Apr 12, 2015, 6:02 PM, atnaujinta Jan 7, 2018, 12:21 AM

Bet 3,6 litro 400 AG varikliu varomas superautomobilis patraukia kiekvieno aplinkinio žvilgsnį.

Sekmadienį trumpam sėdusi prie „Ferrari 360 Spider“ vairo tuo įsitikinau pati. Nors tai – vienas iš kuklesnių Italijos automobilių gamintojo modelių, užtenka vos prisiliesti prie akceleratoriaus, kad variklis išleistų automobilių gerbėjams itin malonų urzgimą.

Pirko pramogai

2004 metais pagamintą automobilį į Lietuvą iš Vokietijos atsigabeno „Saugaus vairavimo mokyklos“ vadovas Rokas Markevičius su kolega Kirilu Ososovu.

„Ferrari“ yra legenda, vien ko verta įspūdinga gamintojo istorija „Formulėje-1“, – sakė R.Markevičius.

Automobilio savininkai „Ferrari“ leidžia pasivažinėti visiems norintiems. Apie 15 minučių trunkantis pasivažinėjimas Vilniaus gatvėmis kainuoja 45 eurus. Kabrioletas vėliau keliaus ir į Latviją, Estiją bei Suomiją.

R.Markevičius neslėpė dažnai sulaukiantis klausimų, ar būtų galima superautomobiliu palakstyti Kačerginės Nemuno žiede, kur vairuotojų nevaržo Kelių eismo taisyklės.

Kol kas tai neįmanoma dėl itin aukštos sąnaudų kainos, bet savininkas neslėpė ateityje galvojantis apie tokią galimybę.

Įspūdžių pakanka mieste

Bet prie superautomobilių nepratusiam vairuotojui įspūdį palieka ir paprastas važiavimas miesto gatvėmis. Tuo labiau, kad lėkti dideliu greičiu Lietuvos keliais būtų ne tik saugu, bet ir nemalonu.

Kieta „Ferrari 360 Spider“ važiuoklė skaičiuoja kiekvieną gatvės nelygumą ir net tos atkarpos, kurios kasdieniniu automobiliu važiuojant atrodo gana lygios, važiuojant „Ferrari“ atrodo lyg baisiai išdaužyti ruožai.

Nepaisant to, šis modelis yra vienas iš labiausiai kasdieniniam važinėjimui pritaikytų „Ferrari“. Dviviečio kabrioleto salone – patogios verstos odos sėdynės, raudonu kilimu išklotos grindys bei daiktų laikymo erdvė. Net automobilio priekyje esanti bagažinė pagal superautomobilių standartus yra labai erdvi.

Legendinis automobilis gali išvystyti maksimalų 289,7 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,5 sekundės. Nė vieno iš šių skaičių išbandyti praktiškai nebuvo kur, bet net ir nebūdamas greičiausiu ar galingiausiu bandytu automobiliu, jis paliko nepamirštamą įspūdį.

Vien ko vertas klasikinio atmosferinio V8 variklio garsas. Paklausykite patys žemiau esančiame vaizdo įraše.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.