10 įdomių faktų apie „Ferrari“ ir „Lamborghini“ istoriją

Žiūrint į juos, klausantis kurtinančio jų variklių gausmo ar sėdint jų viduje nesunku suprasti, kad jie yra kur kas daugiau nei vien tik sportiniai automobiliai.

„Ferrari 458 Italia“ – vienas iš geidžiamiausių šiuolaikinių „Ferrari“.<br>Gamintojo nuotr.
„Ferrari 458 Italia“ – vienas iš geidžiamiausių šiuolaikinių „Ferrari“.<br>Gamintojo nuotr.
„Lamborghini Gallardo“ pavadintas kovinio buliaus vardu.<br>Gamintojo nuotr.
„Lamborghini Gallardo“ pavadintas kovinio buliaus vardu.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

Jul 10, 2015, 3:29 PM, atnaujinta Oct 27, 2017, 12:00 AM

Ferrari“ ir „Lamborghini“ – legendos, leidžiančios vairuotojams, keleiviams ir net praeiviams patirti nepamirštamus įspūdžius.

Nors to pakanka, kad juos įsimylėtum, esama tokių faktų apie šiuos automobilius, kurie paskatins juos mylėti dar karščiau ir kuriuos verta žinoti kiekvienam automobilių gerbėjui.

1. „Lamborghini“ automobilių modelių pavadinimų koridos garbei yra parenkami pagal kovinių bulių vardus, dėl to „Lamborghini“ pavadinimai yra ispanų, o ne italų kalba. Vienas tokių – „Gallardo“.

2. „Ferrari 458 Italia“ 2011 m. „Autoexpress“ žurnalo buvo pripažintas sportiškiausiu metų automobiliu antrus metus iš eilės.

3. Italijos policija „Lamborghini Gallardo“ naudoja donorų organų pervežimui. „Lamborghini“ padovanojo porą „Gallardo“ automobilių Italijos policijai.

4. „Lamborghini Gallardo“ gale esantis sparnas automatiškai keičia savo kampą priklausomai nuo greičio. Važiuojant greičiau nei 130 km/val. jis pasikelia į viršų ir sumažina oro pasipriešinimą praktiškai iki nulio, o sulėtėjus iki 80 km/val. sugrįžta į savo pradinę padėtį.

5. Žymusis „Ferrari“ logotipas, vaizduojantis žirgą, toli gražu nėra susijęs su greičiu ir galia. Šį simbolį naudojo grafas Francesco Baracca, Italijos karinių oro pajėgų asas.

Jaunam lakūnui žuvus per pirmąjį pasaulinį karą, jo tėvai, grafai Enrico ir Paulina Baracca paprašė Enzo Ferrari vieną dieną panaudoti simbolį ant savo automobilių. Adaptuodamas šį logotipą E.Ferrari nusprendė pridėti geltoną spalvą, simbolizuojančią jo gimtąjį Modenos regioną. Taip gimė dabartinis „Ferrari“ logotipas.

6. „Ferrari“ automobilių gamykla Antrojo pasaulinio karo metu buvo dukart subombarduota. Tuometinis Italijos režimas vertė „Ferrari“ gamyklą gaminti produkciją karo reikmėms, tad sąjungininkų pajėgos fabriką bombardavo 1944 m. lapkritį ir 1945 m. vasarį. Vis dėlto gamykla bombardavimus išgyveno ir veikia iki šiol.

7. „Lamborghini Gallardo“ patenka į brangiausių sportinių automobilių dešimtuką. Vieno tokio automobilio kaina siekia 233,5 tūkst. eurų.

8. „Ferrari“ automobilių gamyklą tikriausiai galima laikyti „žaliausia“ pasaulyje. Ne todėl, kad ji išskiria nedaug anglies dvideginio, o todėl, kad jos viduje yra miškas.

9. „Lamborghini“ įkūrėjas pradėjo savo verslą, nes jam nepatiko jo „Ferrari“. Yra daug šios istorijos versijų, tačiau vyrauja tokia: Italijos traktorių gamyklos magnatas Ferruccio Lamborghini buvo nepatenkintas tuo, kaip persijungia pavaros „Ferrari“ automobilyje, kurį buvo neseniai nusipirkęs.

Kai jis apie tai pasakė savo draugui E.Ferrari, pastarasis kaltinimus atmetė. Tuomet F.Lamborghini nusprendė, kad gali geriau, ir pradėjo savo vardo automobilių gamybą.

10. Frankas Sinatra yra kartą pasakęs: „Perki „Ferrari“ tuomet, kai nori kažkuo būti. „Lamborghini“ – tuomet, kai kažkas esi“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.