Pirmąjį šimtą kilometrų per valandą „The Inferno“ pasiekia greičiau nei per 3 sekundes, o maksimalus šio meksikiečių sukurto keturračio velnio greitis – 395 km/val.
Kupė tipo automobilio kėbulas pagamintas iš aliuminio, cinko ir sidabro putmetalio (porėtojo metalo) lydinio. Šis bendrovės „LTM Hot Spot“ patentuotas lydinys yra labai tvirtas, tačiau pasižymi ypač mažu tankiu – 3 600 kg/m3 (palyginimui, plieno tankis – 7 600 kg/m3). Putmetalį iš pradinių išmatavimų galima ištempti net iki 100 kartų, todėl meksikietiškas superautomobilis pasižymi ypač gera smūgių amortizacija.
Pragarą ant ratų meksikiečiai kūrė 7 metus. Nors mašiną projektavo Meksikos specialistai, ji surinkta italų meistrų rankomis ir įrankiais. Projekto vadovu tapo Antonijus Ferajolis, kuris anksčiau dirbo su tokiais „Lamborghini“ modeliais, kaip „Reventon“, „Veneno“ ir „Asterion“.
Manoma, kad pirmąjį „The Inferno“ bus galima įsigyti jau 2016 m.